Przetargi.pl
Zaprojektowanie, wykonanie i montaż windy w szybie windowym wraz z przystosowaniem wydzielonej pożarowo ewakuacyjnej klatki schodowej K2 (etap I), zgodnie z wymogami o ochronie p.poż w budynku WCPR, ul. Wiśniowa 13a, Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
  • Data zamieszczenia: 2013-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
    REGON: 00051433100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, wykonanie i montaż windy w szybie windowym wraz z przystosowaniem wydzielonej pożarowo ewakuacyjnej klatki schodowej K2 (etap I), zgodnie z wymogami o ochronie p.poż w budynku WCPR, ul. Wiśniowa 13a, Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i montaż windy w szybie windowym wraz z przystosowaniem wydzielonej pożarowo ewakuacyjnej klatki schodowej K2 (etap I), zgodnie z wymogami o ochronie p.poż w budynku WCPR, ul. Wiśniowa 13a, Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w programie funkcjonalno - użytkowym, który stanowi zał. nr 7 do Siwz. 3. Przedmiot zamówienia dotyczy etapu I - wykonanie robót związanych z zaprojektowaniem wykonaniem i montażem windy w szybie windowym wraz z komunikacją niezbędną do połączenia z istniejącą klatka ewakuacyjną K2 i przystosowaniem klatki schodowej K2 do warunków ochrony p.poż. 4. Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w programie funkcjonalno - użytkowym, należy traktować jako propozycję Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. 5. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace oraz na użyte podczas realizacji prac wyroby na okres min. 36 miesięcy, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 6. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 7. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia terenu robót. 8. Wykonawca określi w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ, części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 9. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż., oraz zasadami sztuki budowlanej. 10. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień i dokumentów technicznych potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia, uzyskania pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie. 11. Przed złożeniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji dokumentacje projektową. 12. Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z panią Ilona Skwierzyńska tel. 722-323-039. 13. Wykonawca najpóźniej w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy, przedstawi do akceptacji Zamawiającego harmonogram realizacji prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach