Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie 3 dźwigów szpitalnych w budynku Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu.

Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Jeżyce ogłasza przetarg

  • Adres: 60-834 Poznań, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 848 10 11 , fax. (061) 848 49 90/91
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Jeżyce
    ul. Mickiewicza 2 2
    60-834 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 848 10 11, fax. (061) 848 49 90/91
    REGON: 00031332500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszeja.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie 3 dźwigów szpitalnych w budynku Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, polegających na wymianie 3 dźwigów szpitalnych w budynku Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu. - Opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z uzyskaniem wymaganych prawem opinii i uzgodnień. Uzyskanie dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji robót budowlanych, objętych przedmiotem zamówienia. - Wymiana 3 szt. dźwigów szpitalnych (demontaż istniejących, montaż nowych, kompletnych 3 szt. dźwigów) - Wykonanie robót towarzyszących budowlano elektrycznych i instalacyjnych (wykucie istniejących drzwi szybowych z przygotowaniem otworów pod wymiar nowoprojektowanych drzwi, obróbki budowlane nowych drzwi z ewentualną naprawą posadzek w strefie przy progowej, malowanie ścian szybów windowych, wyprawki, malowanie, odbojnice stalowe len w wykuszach przy wejściu do dźwigów (wewnątrz budynku 13 szt.), wykonanie nowego zadaszenia na zewnątrz przy 2 drzwiach, ocieplenie i wykonanie elewacji szybów - Ponadto wykonanie nowego dwustronnego zasilania do maszynowni dźwigu od rozdzielni RG-1 oraz wykonanie drzwi stalowych niezależnych w Magazynie zamykanych po godzinie pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy stanowiący Załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ stanowiący integralną jej część. Termin wykonania zamówienia: - Pierwszego dźwigu w terminie 10 tygodni od daty podpisania i przekazania placu budowy - Pozostałych dwóch dźwigów jednocześnie w terminie 12 tygodni liczonych od uzyskania pozwolenia na eksploatację pierwszego dźwigu przez UDT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 160 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 18000.00 pln (słownie: osiemnaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tzn.: 1. posiadające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego do wykonania zamówienia i w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali z należytą starannością co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wymianie dźwigów, potwierdzając że robota ta została wykonana fachowo i terminowo z zachowaniem należytej staranności. 3. dysponują zespołem pracowników zdolnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w którego skład wchodzą m. in. Osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania , nadzorowania i kontroli w specjalności; a) konstrukcyjno - budowlanej, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 pkt 1 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełnione i podpisane wszystkie Załączniki do SIWZ (9 Załączników) stanowiące jej integralną część, oraz wszelkie dokumenty, które zostały wymienione w niniejszych załącznikach. 2) Parafowany projekt (wzór) umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Koncesję, zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Na podstawie art. 23 ustawy dokument o ustanowieniu pełnomocnika w przypadku ubiegania się wspólnie przez podmioty o udzielenie zamówienia publicznego. 9) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeśli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwa i jego podpis. Jeśli dołączone do ofert ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze , które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 10) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5-ciu lat robót budowlanych obejmujący swoim zakresem przynajmniej 1 robotę budowlaną, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykorzystać Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 11) Wypełniony i podpisany kosztorys - Załącznik nr 1 do SIWZ. 13) Polisę OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł. 14) Zaświadczenie o posiadanych uprawnieniach budowlanych zgodnie z uprawnieniami opisanymi w Rozdziale III pkt 1 ppkt 2) niniejszej SIWZ. 15) Dowód wniesienia/wpłacenia wadium. 16) Oświadczenie o gwarancji - min. 24 miesiące (Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na jakość dostarczanych urządzeń, użytych materiałów oraz jakość wykonanych prac montażowych w zakresie objętych przedmiotem zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raszeja.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach