Urząd Gminy w Maciejowicach ogłasza przetarg
- Adres: 08-480 Maciejowice, ul. Rynek 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 6832031
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Maciejowicach
ul. Rynek 7 7
08-480 Maciejowice, woj. mazowieckie
tel. 025 6832031
REGON: 00054432600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.maciejowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup PALIW PŁYNNYCH do pojazdów Gminy Maciejowice pobieranych przez kierowców w stacji paliw w okresie 2009/2010. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliwa na stacji paliw do pojazdów eksploatowanych przez Urząd Gminy w Maciejowicach do 30.06.2010 r. w ilościach: - olej napędowy w ilości około 30 000 litrów - Kod CPV - 09134100-8; - benzyna bezołowiowa 95 w ilości około 3 500 litrów - Kod CPV - 09132100-4; - gaz propan-butan w ilości około 3000 litrów - Kod CPV -09122000-0. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci , którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia/ - /nie spełnia/ na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia w załączeniu do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3. Koncesja, zezwolenie lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 4. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 5. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1i 2 - ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wartość upustu
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.maciejowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa ( tankowanie) paliw płynnych tj. benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON dla potrzeb SP ZOZ w Węgrowie
Dodano: 2016-07-26 - Zakup paliw płynnych oraz płynów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn Oddziału Jurata nr postępowania: DW/O/J/PZP/26/2016
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa oleju napędowego do silników okrętowych żeglugi śródlądowej
Dodano: 2016-07-15 - Zakup paliwa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95
Dodano: 2016-07-06 - Zakup paliwa etyliny Pb-95 i oleju napędowego na potrzeby Gminy Baranów
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowego sukcesywnego tankowania pojazdów Urzędu Gminy w Maciejowicach.
Dodano: 2016-06-21 - Zakup paliwa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95
Dodano: 2016-06-14 - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA DOSTAWA PALIWA DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNICZNEGO UZBROJENIA
Dodano: 2016-06-02 - Zakup i sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Nowym Dworze Mazowieckim
Dodano: 2016-06-01 - Dostawa paliw do pojazdów samochodowych i maszyn.
Dodano: 2016-05-24