Raciborskie Przedsiębiorstwo Inwestycyjne Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 47-400 Racibórz, ul. Lecznicza 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4152043
- Data zamieszczenia: 2009-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Raciborskie Przedsiębiorstwo Inwestycyjne Spółka z o.o.
ul. Lecznicza 7 7
47-400 Racibórz, woj. śląskie
tel. 032 4152043
REGON: 27101888900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpi.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakończenie robót w zakresie bezpieczeństwa pożarowego na Szpitalu Miejskim w Raciborzu - I część - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na: Zakończenie robót w zakresie bezpieczeństwa pożarowego na Szpitalu Miejskim w Raciborzu - I część poprzez wykonanie zabezpieczeń pożarowych mających na celu wydzielenie poszczególnych stref w budynku Szpitala Miejskiego w Raciborzu. Zakresem obejmuje zespół główny szpitala obejmujący: - poziom niskiego parteru - bloki D,F,B,E,A,C,H - poziom parteru - bloki D,F,B,E,A,C,H - poziom I pietra - bloki D,F,B,E,A,C,H - poziomy pięter II,III,IV,VI - blok A Zamawiający informuje że Wykonawca przed przygotowaniem i złożeniem oferty winien dokonać oględzin przedmiotu zamówienia po uprzednim uzgodnieniu terminu. Ze względu na to iż roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie Szpitala - wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie prowadzenie robót w różnych dniach ( również w dniach wolnych od pracy) i godzinach po wcześniejszym uzgodnieniu z personelem Szpitala . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9.128,00 zł. (słownie : dziewięć tysięcy sto dwadzieścia osiem zł.00/100 )
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien spełniać następujące wymagania: 1.Potencjał kadrowy Mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi, ze specjalnością uprawnień budowlanych ( decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w branży : - konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów - elektrycznej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów 2.Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi udowodnić poprzez przedstawienie w załączniku określonym w §10 ust. 1 pkt. 1.9 /oraz dołączenie dokumentów określonych w §10 ust. 1 pkt. 1.9/, potwierdzających zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat od dnia wszczęcia postępowania robót o zakresie finansowym, charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. W/wym. zadanie łącznie powinno zawierać w swym zakresie: - min 1 referencje z zakresu prac o podobnym charakterze w obiektach użyteczności publicznej . 3. Gwarancja Oferent musi zaoferować minimum 24 miesiące gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie z zał. nr .10 4.Spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych 5.Wniosą wymagane wadium
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny wypis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót o charakterze określonym w §8 ust. 2 z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg zał. 3 7.Kosztorys sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej z zestawieniem robocizny, materiału i sprzętu ( z podaniem cen ) na podstawie przedmiaru robót zał. nr 7 8. Harmonogram robót w ujęciu rzeczowo-finansowym w rozbiciu miesięcznym z podziałem na poszczególne strefy i kondygnacje z terminem realizacji do 25.11.2009r. 9. Wykaz kierownictwa i pracowników odpowiedzialnych za realizację wg. załącznika nr 4 z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych ( uprawnienia) z uwzględnieniem spełnienia wymogów § 8 pkt.1 10.Podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy (wg załącznika nr 5 ) jako znak jej akceptacji. 11.W przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika stosowne pełnomocnictwo 12. Wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom załącznik nr 9 13. Warunki gwarancji - załącznik nr 10 14. Wypełniony formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 11
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rpi.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27