Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Sobieskiego 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3785467 , fax. 034 3785468
- Data zamieszczenia: 2009-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie
ul. Sobieskiego 9 9
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3785467, fax. 034 3785468
REGON: 15140600900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Częstochowskiego - Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1051 S w m. Kopalnia na terenie gminy Konopiska - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Częstochowskiego - Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1051 S w m. Kopalnia na terenie gminy Konopiska - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,tj.: 1.2.1. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 robotę budowlaną, tożsamą z przedmiotem niniejszego postępowania o wartości każdej roboty nie mniejszej niż: 50.000,00 zł (brutto). Określenie roboty budowlane tożsame z przedmiotem niniejszego postępowania oznacza: wykonanie robót na drogach publicznych polegających na wykonaniu nawierzchni bitumicznych. 1.2.2. dysponują osobą - kierownikiem robót - posiadającą uprawnienia budowlane zgodne z przedmiotem zamówienia (specjalność drogowa), bez ograniczeń w pełnieniu obowiązków Kierownika Budowy, zgodnie z wymogiem ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. Z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.). 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w-w warunków 2.1. Ocena spełnienia w-w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej siwz. 2.2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w-w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania składa oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenia w załącznikach nr 2 i nr 3 do siwz. 2. Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 2.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następującego dokumentu: 2.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 2.2.1. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (wystawionych przez Zarządcę dróg publicznych) potwierdzających, że roboty te są tożsame z przedmiotem niniejszego postępowania i zostały wykonane należycie oraz za podaną kwotę, w tym celu należy wypełnić zał. nr 5 i dołączyć referencje (w referencjach podając jedną inwestycję, na którą składają się różne czynności, należy podać również kwotę za czynność potwierdzającą spełnianie w/w warunku). 2.2.2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru w zał. nr 6 do siwz). 2.2.3. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 Nr 156, poz. 1118 ze zm.) uprawnienia tj.: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi drogowymi, b) zaświadczenia wydane przez izbę samorządu zawodowego potwierdzające aktualny wpis kierownika budowy na listę członków tej izby.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdczestochowa.4bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa nawierzchni ul. Spokojnej w Wojkowicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa ulicy Konnej w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-07-27 - REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 938 W MIEJSCOWOŚCI PAWŁOWICE OD KM 1+240,21 DO KM 4+630.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa skrzyżowania ulic Brzezińska - Laryska w Mysłowicach - PT + wykonawstwo
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 919 WRAZ Z CHODNIKAMI OD KM 0+000 DO KM 1+915 W MIEJSCOWOŚCI RACIBÓRZ Z PODZIAŁEM NA DWA ETAPY. ETAP I OD KM 0+000 DO KM 0+923,72. ETAP II OD KM 0+923,72 DO KM 1+915.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja rynku w dzielnicy Orzegów w kwartale pomiędzy ul. Czapli, Królowej Jadwigi, Huloka i Hlonda - budowa parkingu o nawierzchni utwardzonej przy ul. Czapli w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-26 - Budowa chodnika w ulicy Źródlanej od ul.Szczęśliwej do ul.Langiewicza oraz budowa parkingu Pod Cmentarzem na osiedlu Złote Łany w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-07-26 - Budowa zatok autobusowych ul. Powstańców Śl. przy skrzyżowaniu z ul. Partyzantów w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2016-07-26 - PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 933 W MIEJSCOWOŚCI GÓRA NA ODCINKU OD KM 61+335 DO KM 62+440 ORAZ NA ODCINKU OD KM 62+743,88 DO KM 62+932,41.
Dodano: 2016-07-26 - REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 790 OD KM 23+900 DO KM 24+550 W MIEJSCOWOŚCI OGRODZIENIEC.
Dodano: 2016-07-26