Przetargi.pl
Wykonanie opaski z kostki betonowej wokół boiska i drenażu w Publicznym Gimnazjum nr 4 w Pszczynie przy ul. Konopnickiej 44

Pszczyński Zarząd Edukacji ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2102193 w. 116 , fax. 032 2102193 w. 118
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pszczyński Zarząd Edukacji
    ul. Zdrojowa 4 4 4
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 032 2102193 w. 116, fax. 032 2102193 w. 118
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pze.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie opaski z kostki betonowej wokół boiska i drenażu w Publicznym Gimnazjum nr 4 w Pszczynie przy ul. Konopnickiej 44
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia : 1. Odtworzenie i wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych 2. Zdjęcie warstwy ziemi i płytek chodnikowych 3. Roboty ziemne: - korytowanie - profilowanie i zagęszczanie podłoża - odwóz nadmiaru ziemi 4. Ułożenie obrzeży betonowych 25x8 cm na ławie betonowej 5. Wykonanie nawierzchni : - warstwy odsączającej z piasku grub. 5 cm - podbudowy z kruszywa grub. 10 cm - nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm 6. Wykonanie drenażu wraz z studzienkami drenarskimi Szczegółowy zakres zamówienia określają dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako pomoc dla wykonawcy przy sporządzaniu oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22. ust.1Prawa Zamówień Publicznych: a) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej b) wniosą wadium w wysokości 1 000,00 zł c) wykażą się doświadczeniem w wykonywaniu podobnych robót do przedmiotu zamówienia - za spełnienie tego warunku zamawiający uzna doświadczenie w wykonaniu przynajmniej jednego zadania związanego z wykonaniem nawierzchni z kostki betonowej w okresie 5 lat o powierzchni min. 200 m2 przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust. 2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia, w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokument
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od oferenta potwierdzające spełnienie w/w warunków a) oświadczenie oferenta b) informacja o oferencie wg załączonego wzoru, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej e) zaświadczenie o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (nie dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane prze dniem wejścia w życie przepisów ustawy Prawo budowlane tj: przed 14.02.1995r.) f) zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządów Zawodowych g) dokumenty potwierdzające, że roboty przedstawione w wykazie zamówień na zał. Nr 4 do SIWZ - Informacja o wykonawcy zostały wykonane należycie h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; i) dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pze.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach