Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 44-201 Rybnik, ul. 3 Maja 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 422 12 47 , fax. 032 4224181
- Data zamieszczenia: 2009-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. 3 Maja 12 12
44-201 Rybnik, woj. śląskie
tel. (032) 422 12 47, fax. 032 4224181 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont kapitalny dachu budynku przy ul. Rybnickiej 20 w Rybniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje: - Zabezpieczenie terenu budowy (daszki, zastawy), - Rozebranie pokrycia dachowego z dachówki, - Rozbiórki obróbek blacharskich, rur spustowych i rynien, - Przemurowanie kominów do wysokości połaci dachu, - Dostarczenie protokołu kominiarskiego, - Wymiana łacenia połaci dachowych, pokrycie folią paroprzepuszczalną, - Montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - Częściowa wymiana konstrukcji dachu (krokwi), - Wykonanie włazu kominiarskiego, - Naprawa pokrycia z papy, - Pokrycie dachu papą perforowaną, - Pokrycie dachu papą termozgrzewalną, - pokrycie dachu dachówkami ceramicznymi i założenie dachówek odpowietrzających, - Wykonanie przewodów wentylacyjnych (ocieplanych) - przeprowadzenie ich przez kondygnacje, stropy i wyprowadzenie ich nad dach - Uzupełnienie elementów wyposażenia dachu w włazy kominiarskie, - Wykonanie pionu kanalizacyjnego i obudowanie go płytami G-K, - Wykonanie niezbędnych prac wykończeniowych po wykonaniu przebić w stropach, - Wyprowadzenie odpowietrzeń z pionów kanalizacyjnych nad dach - Wykonanie poziomów kanalizacyjnych na ścianach piwnic, - Remont instalacji odgromowej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących załączniki do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu : - Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, - Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 zł . Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3) - załącznik nr 2, 3) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4)- załącznik nr 3, 4) uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 5) wskazanie kierownika robót, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca do realizacji zadania ( załącznik nr 4), 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia [dokument należy dołączyć w sytuacji, gdy w załączniku nr 4a, 4b Wykonawca wskaże osobę, którą nie dysponuje lecz będzie dysponował], 7) polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.rybnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu. Oznaczenie sprawy:OZ/B/15/52/EK
Dodano: 2015-09-25 - Remont pokrycia dachu na Segmencie A Szkoły Podstawowej nr 15 w Jankowicach
Dodano: 2015-08-26 - Remont dachu, zadaszeń i kominów oraz remont rynien i rur spustowych w Zespole Szkół Specjalnych nr 11 w Katowicach przy ul. Gliwickiej 148a
Dodano: 2013-10-31 - Remont dachu, zadaszeń i kominów w Zespole Szkół Specjalnych nr 9 w Katowicach przy ul. Ścigały 17
Dodano: 2013-10-25 - Remont dachu, zadaszeń i kominów oraz remont rynien i rur spustowych w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w Katowicach przy ul. Rataja 14
Dodano: 2013-10-24 - Remont budynku administracyjnego Obwodu Drogowego w Kłobucku przy ul. Pogodnej 1
Dodano: 2013-09-11 - Remont dachu, zadaszeń i kominów w Gimnazjum nr 5 w Katowicach przy ul. Granicznej 27
Dodano: 2013-07-12 - Remont dachu wraz z wymianą blacharki oraz osłon elewacyjnych na budynku Miejskiego Przedszkola nr 8 w Piekarach Śląskich przy ul. Czempiela 5.
Dodano: 2013-07-05 - Remont pokrycia dachu wraz z częściowym remontem wieloprzewodowego komina w istniejącym budynku administracyjno-biurowym Obwodu Drogowego w Kłobucku
Dodano: 2013-07-05 - Remont pokrycia dachu budynku administracyjno-biurowego - siedziby Urzędu Gminy Marklowice
Dodano: 2013-05-06