Przetargi.pl
Zagospodarowanie ogródka rekreacyjnego Sołecki zakątek w Kątach wraz z budową świetlicy z konstrukcji drewnianej

Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5465400 , fax. 065 5464167
  • Data zamieszczenia: 2011-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
    ul. Piłsudskiego 21 21
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5465400, fax. 065 5464167
    REGON: 41105072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie ogródka rekreacyjnego Sołecki zakątek w Kątach wraz z budową świetlicy z konstrukcji drewnianej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu ogródka rekreacyjnego Sołecki zakątek w Kątach wraz z budową świetlicy z konstrukcji drewnianej oraz zakupem, dostawą i montażem wyposażenia. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności roboty branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, w tym: 1) budowa budynku z konstrukcji drewnianej, 2) położenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, 3) roboty instalacji sanitarnych (instalacja kanalizacji sanitarnej, deszczowej, instalacja wody), 4) roboty instalacji elektrycznych (zasilanie, oświetlenie i sieci zewnętrzne; rozdzielnice; kable i przewody; osprzęt; instalacje uziemień; pomiary; wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna) 5) zamontowanie ogrodzenia z siatki na słupach stalowych, 3. W ramach zagospodarowania ogródka należy również zakup, dostawa i montaż: 1) wyposażenia terenu (placu zabaw) w tym: huśtawka typu ważka, zestaw zabawowy, tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw, ławki parkowe (siedzisko i oparcie drewniane, nogi żeliwne), zestaw piwny(stół z dwoma ławeczkami), kosze na śmieci (okrągłych, metalowych) oraz wykonanie trawników dywanowych, dostarczenie i nasadzenie roślin, 2) wyposażenie świetlicy w tym: lodówki, kuchni gazowej z piekarnikiem gazowym, stołów 6 - osobowych ze stelażem z lakierowanej stali, krzeseł ze stelażem z lakierowanej stali, regału stojącego, zastawy stołowej na 12 osób. Szczegółowy wykaz oraz ilości wyposażenia świetlicy i terenu (placu zabaw) zawarto w przedmiarze i w załączniku nr 13 do SIWZ. 4. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym, 2) projektu budowlanego - projekt zagospodarowania działki, architektura i konstrukcja, 3) projektu budowlanego - branża sanitarna, 4) projektu budowlanego - branża elektryczna, 5) wykazu i opisu wyposażenia świetlicy oraz terenu (placu zabaw) wraz z rysunkami i zdjęciami stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumentacje są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl (zakładka: zamówienia publiczne). Materiały te można również pobrać za opłatą w siedzibie Zamawiającego pok. 111. 5. Mogące występować w dokumentacjach projektowych i kosztorysie nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 6. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane zgodnie z pozwoleniem na budowę, wydanymi decyzjami, zatwierdzonymi projektami oraz obowiązującymi przepisami w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 7. Roboty winny być prowadzone przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 8. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych , 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym 4) projektach budowlanych 5) Polskich Normach 9. Wymienione w dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 10. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.), 2) właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, 3) obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenia jej w ośrodku geodezyjnym, 4) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, 5) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również za odpowiedzialność za wszelkie wydarzenia powstałe z tej przyczyny, 6) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienia kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 7) odtworzenia i przywrócenia stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni, 8) po zakończeniu robót doprowadzenia terenu budowy do stanu pierwotnego, demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowania całego terenu zajętego na prowadzenie robót, 9) udzielenia 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały oraz 24 miesięcznej gwarancji na dostawy urządzeń, sprzętu i roślinności. 11. Zamówienie będzie w części finansowane ze środków krajowych Województwa Wielkopolskiego w ramach II etapu konkursu Pięknieje wielkopolska wieś, ogłoszonego przez Zarząd Województwa Wielkopolskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach