Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany Gospodarstwo Pomocnicze Stołecznego Zarządu Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Paderewskiego 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7753051 - 3 , fax. 22 7753889
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany Gospodarstwo Pomocnicze Stołecznego Zarządu Infrastruktury
ul. Paderewskiego 6 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 7753051 - 3, fax. 22 7753889
REGON: 01305805000020 - Adres strony internetowej zamawiającego: www. wzrbndm.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostki progowe podsektora rządowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem sprzętu - Wierzbiny - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wynajem sprzętu do wykonania usług sprzętowo - transportowych przy modernizacji strzelnicy w J.W. 2098 Bemowo Piskie - BSCZ Wierzbiny w tym: 1) koparka gąsienicowa - ładowność 2m3; 2) koparko -ładowarka - ładowność 1,2 m3; 3) spycharka gąsienicowa ze zrywakiem do karczowania; 4) samochód wywrotka o ładowności powyżej 20 t; 5) samochód wywrotka o ładowności poniżej 20 t. Zakres usługi ujęty jest w przedmiocie zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert spełnienie warunków okreslonych w pkt. 1 ppkt. 1-4 w zakresie: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego; 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000,00 PLN; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4. 7. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 100 000 PLN.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. wzrbndm.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Transport osób, drobnych przesyłek oraz kontenera w drodze do i z Polskiej Stacji Antarktycznej im. H. Arctowskiego w sezonie 2016-2017 wraz z usługami dodatkowymi.
Dodano: 2016-07-27 - Usługi przeprowadzkowe na potrzeby NBP
Dodano: 2016-07-22 - Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką do placówek oświatowych na terenie Gminy Pionki w okresie od 01.09.2016 r. do 30.06.2017 r. na podstawie imiennych biletów miesięcznych.
Dodano: 2016-07-18 - Dowóz uczniów z terenu Gminy Czarnia do szkół w Czarni i Surowem w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-07-14 - Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-08 - Transport architektury i sztuki na wystawę Oskar Hansen, Open Form Postępowanie numer 7/MSN/PN/2016
Dodano: 2016-06-27 - Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Kozienice oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do szkół specjalnych
Dodano: 2016-06-14 - Prace gospodarcze i transport przedmiotów o wadze powyżej 50 kg,znak: BDG.741.008.2016.
Dodano: 2016-06-09 - Kompleksowa usługa relokacji infrastruktury techniczno systemowej (zwany dalej ITS) będącej własnością Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia. Nr referencyjny postępowania WZP.221.74.2016
Dodano: 2016-06-02 - Remonty dróg - 2016 r.
Dodano: 2016-04-18