Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej oraz odnowienie zabytkowych drzwi wejściowych w budynku A w Delegaturze Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie przy Placu Kościuszki 4

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
  • Data zamieszczenia: 2015-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
    REGON: 00051433100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej oraz odnowienie zabytkowych drzwi wejściowych w budynku A w Delegaturze Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie przy Placu Kościuszki 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana 6 szt. stolarki okiennej oraz odnowienie zabytkowych drzwi wejściowych w budynku A Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie przy pl. Kościuszki 4. 2. Zakres przedmiotu zamówienia został określony w projekcie budowlano-wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze, które stanowią zał. nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace oraz na użyte podczas realizacji prac materiały, wyroby na okres min. 36 miesięcy, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 4. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia urządzenia, materiały, wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac budowlanych w zakresie niezbędnym do przywrócenia pierwotnego wyglądu pomieszczeń (np. szpachlowanie, gipsowanie, malowanie w miejscu przeprowadzonych prac). 6. Wszystkie nazwy własne materiałów, itp. użyte w dokumentach wymienionych w pkt 2, należy traktować jako propozycję Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, które pod względem estetycznym, wytrzymałościowym, parametrów technicznych, itp. muszą spełniać wymagania zaproponowane przez Zamawiającego. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż., oraz zasadami sztuki budowlanej. 9. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia terenu robót. 10. Wykonawca na własny koszt po przeprowadzonych pracach wywiezie i zutylizuje gruz, materiały z demontażu, zdemontowane okna oraz śmieci najpóźniej w dniu odbioru robót. Niezrealizowanie powyższego zapisu skutkuje nieodebraniem przedmiotu umowy. 11. Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikami Zamawiającego p. Feliksem Kosickim - tel. 655118235. 12. Przed wykonaniem wszystkich okien Wykonawca wykona jedno okno wzorcowe w skali 1:1 i przedstawi je do akceptacji Biura Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz uzyska pisemną akceptację przedstawionego wzoru okna. 13. Prace wykonywane będą w obiekcie czynnym. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia terenu robót, aby prowadzone prace nie stanowiły zagrożenia dla osób przebywających w otoczeniu prowadzonych robót. 14. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę pracowników wykonujących przedmiot zamówienia w celu umożliwienia wejścia na obiekt WUW. 15. Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy, przedstawi do akceptacji Zamawiającego szczegółowy harmonogram realizacji prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1.800,00 zł (słownie: tysiąc osiemset zł 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach