Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachu o pow. ok. 1920 m2 oraz elementów konstrukcji dachu Szkoły Podstawowej nr 5 w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wymiana pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi na budynku głównym szkoły (Szkoła Podstawowa nr 5)

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2011-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachu o pow. ok. 1920 m2 oraz elementów konstrukcji dachu Szkoły Podstawowej nr 5 w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wymiana pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi na budynku głównym szkoły (Szkoła Podstawowa nr 5)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana pokrycia dachu o pow. ok. 1920 m2 oraz elementów konstrukcji dachu Szkoły Podstawowej nr 5 w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wymiana pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi na budynku głównym szkoły (Szkoła Podstawowa nr 5). I. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1. wykonanie robót rozbiórkowych: rozebranie istniejącego pokrycia dachowego, konstrukcji więźb dachowych, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, okien połaciowych, 2. wykonanie robót budowlanych (dekarskich): impregnacja więźby dachowej, wymiana elementów konstrukcyjnych więźby dachowej, tynkowanie kominów, łacenie dachu, pokrycie dachu dachówką ceramiczną wraz z akcesoriami, pokrycie części dachu papą termozgrzewalną, obróbki blacharskie, dostawa i montaż rynien i rur spustowych, 3. wykonanie ocieplenia stropu betonowego i drewnianego poddasza, 4. wymiana instalacji odgromowej, 5. wymiana instalacji oświetleniowej poddasza, 6. wykonanie dokumentacji powykonawczej. II. Inne wymagania: 1. W technologii wykonywania robót należy przewidzieć przedłużenie konstrukcji dachu pod przyszłe ocieplenie (termomodernizację) budynku o grubości ok. 15 cm. 2. Przed złożeniem oferty wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na obiekcie. 3. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi na okres 5 lat licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 4. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 5 lat (słownie: pięć lat), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 5. Zastosowana dachówka musi być objęta min. 25-letnim okresem gwarancji producenta. 6. Wykonawca (kierownik budowy) jest zobowiązany prowadzić księgę obmiaru robót potwierdzaną przez inspektora nadzoru inwestorskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 10.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach