Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego budynku Ratusza w Odolanowie

Gmina i Miasto Odolanów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-430 Odolanów, Rynek 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 733 15 81 , fax. 62 733 38 92
  • Data zamieszczenia: 2015-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Odolanów
    Rynek 11 11
    63-430 Odolanów, woj. wielkopolskie
    tel. 62 733 15 81, fax. 62 733 38 92
    REGON: 25085512700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego budynku Ratusza w Odolanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dwie części (zadania). Podział na zadania: 1. WYMIANA POKRYCIA DACHU 2. WZMOCNIENIE KONSTRUKCJI STROPU W zakresie zadania nr 1: W ramach tej części zadania należy wykonać: - Wymiana pokrycia dachowego z zastosowaniem folii, kontrłat oraz łat nowych i użycie nowej dachówki marsylki w kolorze grafitowym zatwierdzonej przez Konserwatora zabytków przed jej ułożeniem - Rozbiórki kominów z odzyskaniem cegły w kolorze żółtym i ponowne wymurowanie kominów z wykorzystaniem odzyskanej cegły w kolorze żółtym - Oczyszczenie murków attyki z wykorzystaniem wody oraz uzupełnić wszystkie ubytki spoin pionowych i poziomych zaprawa wapienną - Rozbiórka okienek kaferkowych i wykonanie nowych z blachy miedzianej w kształcie i formie jak obecne - Rozbiórka i wykonanie nowych obróbki blacharskich , rynny i rury spustowe - z blachy miedzianej - Wymiana okien wyłazowych w ilości określonej w dokumentacji projektowej - Wymiana częściowa uszkodzonych elementów więźby dachowej - ilość do wymiany uzgodniona z Inwestorem po odkryciu dachu. - Impregnacja grzybobójcza i ognioochroona całej istniejącej więźby dachowej W zakresie zadania nr 2: W ramach tej części zadania należy wykonać: - Demontaż istniejącej podłogi - Rozbiórka wszystkich istniejących warstw izolacyjnych posadzki - Wykucie gniazd dla belek stalowych - Wymiana częściowa belek stropowych - Wzmocnienie belek stropowych kształtownikami dwustronnie skręcanymi na śruby - Wykonanie ślepej podłogi na legarach z płyty OSB. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem przedmiotu zamówienia. Liczba części 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej w tym w projekcie budowlanym opracowanym przez firmę projektową Conbud Pracownia Projektowa Łukasz Garczarek z siedzibą przy: ul. Kunickiego 21, 63-400 Ostrów Wielkopolski oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6000 zł w zakresie zadania nr 1 3000 zł w zakresie zadania nr 2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 8409 0001 0100 0228 2000 0008 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.odolanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach