Przetargi.pl
Wymiana nawierzchni boiska sportowego na nawierzchnię syntetyczną w ramach przebudowy boiska oraz placu rekreacyjnego Gimnazjum nr 3 w Obornikach

Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, ul. Piłsudskiego 76
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6559100; 6559133 , fax. 061 6559101
  • Data zamieszczenia: 2012-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach
    ul. Piłsudskiego 76 76
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6559100; 6559133, fax. 061 6559101
    REGON: 00052576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nawierzchni boiska sportowego na nawierzchnię syntetyczną w ramach przebudowy boiska oraz placu rekreacyjnego Gimnazjum nr 3 w Obornikach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Wymiana nawierzchni boiska sportowego na nawierzchnię syntetyczną w ramach przebudowy boiska oraz placu rekreacyjnego Gimnazjum nr 3 w Obornikach. 2.Dla określenia konstrukcji nawierzchni założono: - kategoria ruchu KR 1, - grupa nośności podłoża - G1, 3.Konstrukcje boiska wielofunkcyjnego - wymiary 21,50 m x 23,00 m, - nawierzchnia gumowo-poliuretanowa, dwuwarstwowa o grubości 16 mm z liniami koloru białego, - podbudowa zasadnicza - istniejąca nawierzchnia bitumiczna, poszerzona do projektowanych wymiarów warstwą o grubości 15cm z betonu cementowego B-20 zbrojonego włóknami szklanymi. Nawierzchnie należy ograniczyć wtopionymi obrzeżami beto-nowymi 8x30 na ławach z oporem z betonu B-15. Nawierzchnia poliuretanowa boiska będzie miała pochylenie jednostronne jak istniejąca konstrukcja w kierunku planowanych ścieków liniowych. Boisko zostanie wyposażone w podstawowy sprzęt sportowy do piłki ręcznej i koszykówki. Boisko wielofunkcyjne należy ogrodzić siatką o wysokości 4,00m przy maksymalnym rozstawie słupków 3,00 m. Słupki i siatka winny być ocynkowane i powlekane PCV. W ogrodzenie należy wmontować furtkę o szerokości 1,80m, podwieszaną i przesuwną na rolkach. Za bramkami do piłki ręcznej zaplanowano piłkochwyty o wysokości 6,00 m i szerokości 12,00 m z siatki propylenowej bezwęzłowej. 4.Konstrukcja placu rekreacyjnego przed halą i przy kwietnikach: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm typu Granit Nova koloru strzegomskiego, układanej na podsypce cementowo piaskowej grubości 5cm, - podbudowa zasadnicza -istniejąca podbudowa betonowa uzupełniona podbudową o grubości 15cm z betonu cementowego B-15, - obramowanie wtopionymi obrzeżami betonowymi 8x30 na ławach z oporem z betonu B-15. - obramowanie zieleńców palisadami ogrodowymi wystającymi 10 cm, na ławach z oporem z betonu B-15. 5.Przed halą sportową , na krawędzi placu rekreacyjnego należy zamontować ławki szkolne. 6.Odwodnienie planowanych nawierzchni zabezpieczą spadki poprzeczne i pochylenia podłużne oraz planowane ścieki liniowe o szerokości 10cm z rusztami ocynkowanymi. Wody opadowe i roztopowe zostaną sprowadzone do planowanych ścieków liniowych i dalej do istniejących studzienek kd. 7.Konstrukcja chodników i opasek wokół boiska: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm, typu Cegiełka koloru czerwonego na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 5cm, - warstwa podsypkowa grubości 10cm z piasku, - obramowanie obrzeżami betonowymi 8x30 na ławach z oporem z betonu B-15. 8.Pochylenia poprzeczne chodników 1,0 %. 9.Konstrukcje drogi wewnętrznej - manewrowej: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm, typu BRUK EPOKA koloru szarego na części jezdnej grafitowego na krawędziach, - podbudowa zasadnicza - istniejąca konstrukcja z betonu cementowego, - obramowanie wtopionymi obrzeżami betonowymi 8x30 na ławach z oporem z betonu B-15. 10.Parametry nawierzchni poliuretanowej: nawierzchnia poliuretanowo-gumowa musi spełniać poniższe wymagania: L.p. Określenie parametru Jednostka Wartość 1. Wytrzymałość na rozciąganie MPa min. 0,60 2. Wytrzymałość na rozdzieranie N min. 100,0 3. Ścieralność mm max 0,1 4. Przyczepność do podkładu : mieszanina kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego i spoiwa PU, betonowego. MPa min. 0,5 min. 0,6 5.Nasiąkliwość wodą % przepuszczalna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl (bip.oborniki.pl)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach