POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, pl. Kolegiacki 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8785434 , fax. 061 8785215
- Data zamieszczenia: 2010-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania
pl. Kolegiacki 17 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8785434, fax. 061 8785215
REGON: 00051419900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podsektor samorządowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana dźwigu - budynek przy ul. 3 Maja 46/Plac Wolności 14 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa szybu oraz wymiana dźwigu osobowego na fabrycznie nowy znajdującego się w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. 3 Maja 46/ pl. Wolności 14 w Poznaniu. Przebudowa szybu oraz wymiana dźwigu nastąpi na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, która stanowi załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy oraz do uzyskania decyzji Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającej na eksploatację dźwigu Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do: a) zorganizowania prac w sposób nie kolidujący z wykonaniem w tym samym czasie innych robót remontowo- budowlanych w budynku oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp, ppoż., zasadami wiedzy technicznej b) współdziałania z zamawiającym w celu terminowego i prawidłowego wykonania umowy c) przekazanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji techniczno - eksploatacyjnej, d) dostarczenia do urzędu Dozoru Technicznego niezbędnych dokumentów zezwalających na odbiór i użytkowanie dźwigu osobowego e) wykonanie niezbędnych pomiarów, prób , testów poprawności działania. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji jakości na wykonane prace, materiały i urządzenia, w tym na dźwig na okres nie krótszej niż 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru , chyba że gwarancja udzielona przez producenta obejmie okres dłuższy. W okresie gwarancji wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad i usterek wykonanej przebudowy szybu: - bezzwłocznie (przypadku drobnych napraw i regulacji), -w terminie określonym przez Zamawiającego , - nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o wadzie. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia sprawności dźwigu w godzinach od 6:00 do 22:00 w ciągu 4 godzin od zawiadomienia o niesprawności. W okresie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do wykonania bezpłatnych przeglądów serwisowych dźwigu i wykonania wszelkich czynności konserwacyjnych, zgodnie z wymogami wskazanymi przez producenta dźwigu w gwarancji i niezbędnych dla zachowania gwarancji. Wykonawca musi zachować czystość w sąsiedztwie miejsca remontu pod karą obciążenia Wykonawcy kosztami sprzątania. Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach do siwz należy traktować jako typu. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych o takich samych lub wyższych parametrach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium 2.500zł ( słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27