Przetargi.pl
Wymiana dźwigu - budynek przy ul. 3 Maja 46/Plac Wolności 14

POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, pl. Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8785434 , fax. 061 8785215
  • Data zamieszczenia: 2010-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania
    pl. Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8785434, fax. 061 8785215
    REGON: 00051419900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podsektor samorządowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dźwigu - budynek przy ul. 3 Maja 46/Plac Wolności 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa szybu oraz wymiana dźwigu osobowego na fabrycznie nowy znajdującego się w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. 3 Maja 46/ pl. Wolności 14 w Poznaniu. Przebudowa szybu oraz wymiana dźwigu nastąpi na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, która stanowi załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy oraz do uzyskania decyzji Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającej na eksploatację dźwigu Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do: a) zorganizowania prac w sposób nie kolidujący z wykonaniem w tym samym czasie innych robót remontowo- budowlanych w budynku oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp, ppoż., zasadami wiedzy technicznej b) współdziałania z zamawiającym w celu terminowego i prawidłowego wykonania umowy c) przekazanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji techniczno - eksploatacyjnej, d) dostarczenia do urzędu Dozoru Technicznego niezbędnych dokumentów zezwalających na odbiór i użytkowanie dźwigu osobowego e) wykonanie niezbędnych pomiarów, prób , testów poprawności działania. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji jakości na wykonane prace, materiały i urządzenia, w tym na dźwig na okres nie krótszej niż 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru , chyba że gwarancja udzielona przez producenta obejmie okres dłuższy. W okresie gwarancji wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad i usterek wykonanej przebudowy szybu: - bezzwłocznie (przypadku drobnych napraw i regulacji), -w terminie określonym przez Zamawiającego , - nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o wadzie. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia sprawności dźwigu w godzinach od 6:00 do 22:00 w ciągu 4 godzin od zawiadomienia o niesprawności. W okresie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do wykonania bezpłatnych przeglądów serwisowych dźwigu i wykonania wszelkich czynności konserwacyjnych, zgodnie z wymogami wskazanymi przez producenta dźwigu w gwarancji i niezbędnych dla zachowania gwarancji. Wykonawca musi zachować czystość w sąsiedztwie miejsca remontu pod karą obciążenia Wykonawcy kosztami sprzątania. Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach do siwz należy traktować jako typu. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych o takich samych lub wyższych parametrach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium 2.500zł ( słownie: dwa tysiące pięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach