Przetargi.pl
wymiana dachu i roboty remontowo-budowlane w Przedszkolu w Otorowie

Przedszkole w Otorowie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-551 Otorowo, ul. Pniewska 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2917416
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole w Otorowie
    ul. Pniewska 13 13
    64-551 Otorowo, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2917416
    REGON: 63157950800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szamotuly.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana dachu i roboty remontowo-budowlane w Przedszkolu w Otorowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wymiana dachu na budynku przedszkola i budynku gospodarczym oraz roboty remontowo-budowlane (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: .6.Wykonawca musi spełnić następujące warunki kwalifikacyjne i złożyć oświadczenie, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1, pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych tj. (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) a/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego potencjału i osób c/ znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i wymienione wyżej oświadczenia a/ formularz ofertowy b/ kosztorys ofertowy c/ oświadczenie o braku zaległości podatkowych w Urzędzie Skarbowym, d/ oświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, e/ aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, f/ wykaz przedsięwzięć zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat podobnych i porównywalnych z zakresem niniejszego zamówienia wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających, g/ zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z podaniem towarzystwa ubezpieczeniowego w którym wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. g/ oświadczenie o niekaralności członków zarządu w spółkach kapitałowych, a właścicieli w spółkach jawnych, spółkach cywilnych i osób fizycznych prowadzących działalność za przestępstwa wymienione w art.24 ustawy j.w i/ wykaz posiadanego sprzętu do wykonania zamówienia. j/ oświadczenie z art. 22, ust.1 pkt. 1 -4 ustawy jw. Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty. 2.1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy poprzez: -analizę wiarygodności złożonych dokumentów, -analizę propozycji cenowych, -gwarancję terminu i jakości wykonania robót

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szamotyly.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach