Przetargi.pl
Wykonywanie usług w zakresie przeprowadzania lokatorów eksmitowanych z lokali mieszkalnych położonych w budynkach znajdujących się na terenie Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy do pomieszczeń wskazanych eksmitowanym do zamieszkania, położonych na terenie m. st. Warszawy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2015-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług w zakresie przeprowadzania lokatorów eksmitowanych z lokali mieszkalnych położonych w budynkach znajdujących się na terenie Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy do pomieszczeń wskazanych eksmitowanym do zamieszkania, położonych na terenie m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie przeprowadzania lokatorów eksmitowanych z lokali mieszkalnych położonych w budynkach znajdujących się na terenie Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy do pomieszczeń wskazanych eksmitowanym do zamieszkania położonych na terenie m. st. Warszawy. Przeprowadzki wykonywane będą na odrębne zlecenia wystawiane Wykonawcy przez Zamawiającego i będą wykonywane w miarę konieczności ich wykonywania. 1.2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wyniesienia z mieszkań całego, wskazanego przez lokatora mieszkania lub komornika, wyposażenia (mebli, sprzętu AGD, RTV,) oraz rzeczy osobistych lokatorów, zapakowania ich, załadunku na samochody (meblowozy lub inne samochody z zadaszeniem), przewiezienia do nowego budynku, rozładowania i wniesienia do wskazanego mieszkania. 1.2.1. W ramach wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie między innymi do: 1.2.1.1. Pakowania rzeczy osobistych lokatorów w torby, pudła i pojemniki dostarczone przez Wykonawcę. 1.2.1.2. Demontażu szafek, półek, karniszy, oświetlenia itp. 1.2.1.3. Rozkręcania i demontażu mebli. 1.2.1.4. Odłączania sprzętu typu pralki, lodówki itp. 1.3. Zlecenia, w oparciu o które wykonywane będą przeprowadzki, wydawane będą pisemnie Wykonawcy na co najmniej 5 dni przed terminem przeprowadzki. 1.3.1. W zleceniu, o którym mowa w pkt. 3.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, określony będzie adres lokalu, dzień i godzina przeprowadzki. Zlecenia będą przekazywane Wykonawcy w każdej dostępnej formie tj.: telefonicznie, e-mailem lub faxem. 1.3.2. Data i godzina przeprowadzki podana w zleceniu, o którym mowa w pkt. 3.3. niniejszej specyfikacji jest niezmienna. 1.3.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania, w każdym czasie, przeprowadzki dotyczącej eksmisji. Zamawiający bezzwłocznie powiadomi Wykonawcę o odwołaniu przeprowadzki i nie będzie ponosił żadnych kosztów z tym związanych. 1.4. Zamawiający planuje, że średni czas przeprowadzki wynosił będzie 4 godziny. 1.4.1. W przypadkach przedłużenia czasu trwania przeprowadzki powyżej 4 godzin Zamawiający zapłaci tylko ryczałtową cenę określoną przez Wykonawcę w Formularzu oferty. 1.4.2. Z 15-to letniego doświadczenia Zamawiającego w wykonywaniu eksmisji wynika, że 85 % przeprowadzek trwa do 4 godzin, 10 % przeprowadzek trwa do 1 godziny, 5 % przeprowadzek trwa powyżej 4 godzin. 1.5. Za ewentualne szkody powstałe podczas wykonywania zamówienia całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną ponosi Wykonawca. 1.6. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. i 3.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.6.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności w następujących przypadkach: a) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; b) ograniczenia środków budżetowych na realizację Przedmiotu zamówienia; c) ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego umowy; d) zmiany osób uczestniczących w realizacji Przedmiotu zamówienia; e) zmiany terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności gdy realizowane jest zamówienie uzupełniające oraz w przypadku wydłużających się procedur uzyskania niezbędnych uzgodnień w jednostkach miejskich o czas uzyskania ww uzgodnień; f) zmiany wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia. 1.6.2. zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 1.6.3. Zmiana umowy wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 1.7. Czynności, o których mowa w pkt. 3 niniejszej specyfikacji mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach