Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji budynku

Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 61-655 Poznań, ul. Gronowa 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8271861 , fax. 061 8271882
  • Data zamieszczenia: 2016-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
    ul. Gronowa 20 20
    61-655 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8271861, fax. 061 8271882
    REGON: 63000393000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.geopoz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie termomodernizacji budynku. Budynek nie jest obiektem zabytkowym i nie znajduje się na liście budynków objętych ochroną konserwatora zabytków. Zakres prac został podzielony na dwa zadania: CZĘŚĆ I -termomodernizacja XIV-kondygnacyjnego budynku administracyjno-biurowego stanowiącego siedzibę ZGiKM GEOPOZ oraz innych jednostek organizacyjnych Miasta Poznania zlokalizowanego w Poznaniu, przy ul. Gronowej 20. 1)Izolacja pionowa i ocieplenie ścian piwnicy w gruncie oraz częściowa wymiana opaski wokół budynku. 2)Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnicy ponad gruntem oraz ścian zewnętrznych budynku (wzdłużnych i szczytowych) przez nałożenie do wysokości maks. 25 m warstwy styropianu a powyżej 25 m wełny mineralnej. 3)Ocieplenie ścian zewnętrznych nadbudówki dźwigów osobowych przez nałożenie warstwy wełny mineralnej. 4)Ocieplenie dachu nadbudówki dźwigów osobowych przez przyklejenie wełny mineralnej i dwukrotne pokrycie papą termozgrzewalną. 5)Ocieplenie stropodachu budynku głównego przez wdmuchnięcie wełny mineralnej granulowanej. 6)Roboty towarzyszące, w tym: a)wymiana parapetów zewnętrznych dla wszystkich okien budynku, b)wymiana drzwi prowadzących z nadbudówki dźwigów osobowych na dach budynku głównego, c)wymiana 3 szt okien dwuskrzydłowych 2300 x 1380 mm na 3 kpl. okien w układzie symetrycznym zg. z rys. 6 i 20 projektu wykonawczego, w skład których wchodzą: -okno EI 60 z kwaterą stałą, kolor biały, -okno otwieralno-uchylne (bez klasy odporności ogniowej), współczynnik przenikania ciepła Uw nie większy niż 1,3 W:m2K, kolor biały, -parapet wewnętrzny, kolor biały, d)wymiana 1 okna piwnicznego 800 x 780 mm na okno z szybą antywłamaniową z kwaterą stałą EI 60, kolor biały, e)demontaż starej i wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku, f)wykonanie oświetlenia zewnętrznego budynku po termomodernizacji, g)montaż skrzynek lęgowych zgodnie z decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu w miejscach i w sposób wskazany przez ornitologa (1 skrzynka lęgowa dla pustułki, 20 skrzynek lęgowych dla jerzyka, 35 skrzynek lęgowych dla wróbla - w zależności od decyzji ornitologa skrzynki wbudowane w elewację lub montowane na elewacji), Szczegółowy zakres i sposób wykonania prac został określony opisem przedmiotu zamówienia opracowanym przez Zamawiającego i jest zawarty w dokumentacji projektowej (Decyzja Prezydenta Miasta Poznania nr 1107:2016 z dnia 13.06.2016 r., sygnatura akt UA-V-A05.6740.1143.2016 o zmianie pozwolenia na budowę i zatwierdzeniu projektu budowlanego) oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Prace termomodernizacyjne muszą być ponadto realizowane zgodnie z decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu nr WPN-II.6401.209.2015.BŚ.2 z dnia 7 września 2015 r. wydaną na podstawie opinii ornitologicznej z dnia 04.06.2014 r. W przedmiarze przewidziano wykonywanie prac z rusztowań, ale dopuszcza się wykonywanie prac z podestów ruchomych, pod warunkiem właściwego zabezpieczenia przed zanieczyszczeniem terenu w czasie wykonania prac i niezwłocznego sprzątania terenu każdorazowo po zakończeniu prac CZĘŚĆ II - Wymiana szyb zespolonych w oknach XIV-kondygnacyjnego budynku administracyjno-biurowego stanowiącego siedzibę ZGiKM GEOPOZ oraz innych jednostek organizacyjnych Miasta Poznania zlokalizowanego w Poznaniu, przy ul. Gronowej 20, w tym: 1.Szkło zespolone - pakiet 2-szybowy w układzie 4:16:4 z tzw. ciepłą ramką międzyszybową o współczynniku przenikania Ug = 1,0 W:m2K lub mniejszym, w tym: a)wymiar okna 2300 x 1380 mm, wymiar szyby mierzony po zewnętrznej krawędzi listwy przyszybowej 983 x 1193 mm (179 okien 2-skrzydłowych) - 358 szt, b)wymiar okna 1100 x 1380 mm, wymiar szyby mierzony po zewnętrznej krawędzi listwy przyszybowej 923 x 1193 mm - 236 szt, c)wymiar okna 800 x 780 mm, wymiar szyby mierzony po zewnętrznej krawędzi listwy przyszybowej 633 x 613 mm - 4 szt 2.Szkło zespolone - pakiet 2-szybowy w układzie 44.2:12:4 (szyba bezpieczna) z tzw. ciepłą ramką międzyszybową o współczynniku przenikania Ug = 1,2 W:m2K lub mniejszym: a)wymiar okna 1100 x 780 mm, wymiar szyby mierzony po zewnętrznej krawędzi listwy przyszybowej 943 x 618 mm - 26 szt (okna klatek schodowych) 3.Szkło zespolone - pakiet 2-szybowy w układzie 44.4:12:4 (szyba antywłamaniowa) z tzw. ciepłą ramką międzyszybową o współczynniku przenikania Ug = 1,2 W:m2K lub mniejszym: a)wymiar okna 800 x 780 mm, wymiar szyby mierzony po zewnętrznej krawędzi listwy przyszybowej 633 x 613 mm - 38 szt (okna piwnicy) Okna były wymieniane w latach 1997 - 1998 przez firmę DEFOR S.A. Są to okna na bazie profili VEKA SOFTLINE AD z okapnikiem w kolorze białym i szybami zespolonymi ze szkła float o współczynniku przenikania Ug = 2,6 W:m2K, z okuciami firmy SIEGENIA montowane z zastosowaniem profili podokiennych typu podwalina 110.026 i parapetów wewnętrznych typu P-348 produkcji Deceunick - Belgia. Okna o wymiarach 2300 x 1380 są dwuskrzydłowe (oba skrzydła równe) z jednym skrzydłem rozwieralnym a drugim rozwierano-uchylnym. Pozostałe okna są jednoskrzydłowe rozwieralno-uchylne. Okna piwnicy (wymiar okna 800 x 780 mm - 39 szt) są z szybą antywłamaniową a okna klatek schodowych (wymiar okna 1100 x 780 mm - 26 szt) są z szybą bezpieczną. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną i dokonał pomiarów szyb we własnym zakresie z uwzględnieniem specyfiki ich wykonania i montażu. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez Wykonawców, każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 10.000 zł. 2.Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016, poz.359) 3.Uwaga: W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji (Gwarancja wniesienia wadium zobowiązuje Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy). 4.Sposób wniesienia wadium: 1)wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: 43 1020 4027 0000 1102 1262 7164, z dopiskiem wadium Termomodernizacja budynku - ZG-NZP.3410.5.2016, a potwierdzenie przelewu załącza do oferty; 2)Pozostałe formy wadium - oryginał należy zamieścić w ofercie; 3)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości; 4)Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego kwotą wadium (zaksięgowania na rachunku Zamawiającego); 5)Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, oraz 2, 4 ustawy; 6)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy; 7)Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. 5.Wykonawca najpóźniej wraz z podpisaniem umowy obowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 procent wynagrodzenia umownego brutto do części I. W części II nie wymaga się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6.Wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy przeznaczone jest na zabezpieczenie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 7.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwolnione (zwrócone) w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.geopoz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach