Powiat Gnieźnieński ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, ul. Jana Pawła II 9/10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4240706 , fax. 061 4240770
- Data zamieszczenia: 2016-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gnieźnieński
ul. Jana Pawła II 9/10 9/10
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. 061 4240706, fax. 061 4240770 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-gniezno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie systemu klimatyzacji w Starostwie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji chłodzenia w wybranych pomieszczeniach w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Gnieźnie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca powinien wykonać instalacje chłodzenia (klimatyzacji) w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Gnieźnie w pomieszczeniach biurowych (parter, I i II piętro), w salach konferencyjnych (parter, I piętro) oraz holu na parterze budynku. Konieczne jest stosowanie wytwornic wody lodowej jednego producenta z uwagi na gwarancje poprawnej pracy w kaskadzie i wspólne serwisowanie. Ponadto zalecane jest stosowanie w pomieszczeniach klimakonwektorów jednego producenta. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia serwisu zainstalowanych urządzeń w okresie 3 lat, licząc od dnia zainstalowania poszczególnych urządzeń, tj. etapów prac (data odbioru). Zakres prac obejmuje chłodzenie całego budynku łącznie z doprowadzeniem wody lodowej (30% roztwór glikolu etylenowego) do pomieszczeń, które obecnie posiadają klimatyzatory freonowe. Szczegółowy zakres prac precyzują: 1) projekt budowlany, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, 3) przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ. Jeżeli w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, zostało wskazane pochodzenie, marka, znak towary, producent, dostawca, materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych lub lepszych co do jakości pod warunkiem, ze zapewnią uzyskanie parametrów technicznych w zgodności wszystkich komponentów systemu oraz nie gorszych od projektowanych. Wykonawca winien zapewnić serwis urządzeń w okresie 3 lat od dnia uruchomienia. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego z funkcjonowania zamontowanych urządzeń. Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 1. Inwestycja rozłożona jest na etapy. W kolejnych pięciu latach podłączane będą wybrane przez Zamawiającego pomieszczenia. W każdym roku Zamawiający podejmie decyzje o zakresie robót. 2. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże teren budowy. 3. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktury częściowej płatnej w terminie 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego, na podstawie częściowego protokołu odbioru robót. Wykonawca zgłasza pisemnie gotowość do odbioru częściowego prac budowlanych. Warunki płatności wynagrodzenia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Uwaga: Płatności będą uzależnione od przygotowanego i dostarczonego przez Wykonawcę w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy szczegółowego zakresu prac w ramach poszczególnych lat (harmonogramu rzeczowo-finansowego). Harmonogram rzeczowo-finansowy musi zostać zatwierdzony przez Zamawiającego i nie przekraczać zabezpieczonych środków finansowych na dany rok. Harmonogram rzeczowo-finansowy, może ulegać zmianie, jednakże każdorazowo winien być uzgodniony i zatwierdzony przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przyspieszenia realizacji inwestycji w ramach posiadanych środków finansowych w poszczególnych latach. 4. Termin przystąpienia Zamawiającego do odbiorów (częściowych i końcowego) w terminie 2 dni od dnia pisemnego zgłoszenia gotowości Wykonawcy do odbioru. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na: - wykonane roboty budowlane (instalacje elektryczne, rurociągi, izolacje, filtroodmulacz) na okres minimum 36 miesięcy, - urządzenia na okres minimum 12 miesięcy, liczone od dnia uruchomienia/odbioru prac. 6. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej budynku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia w 2016 roku
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gniezno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27