Przetargi.pl
Wykonanie systemu klimatyzacji w Starostwie

Powiat Gnieźnieński ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Jana Pawła II 9/10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4240706 , fax. 061 4240770
  • Data zamieszczenia: 2016-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gnieźnieński
    ul. Jana Pawła II 9/10 9/10
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4240706, fax. 061 4240770
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-gniezno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie systemu klimatyzacji w Starostwie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji chłodzenia w wybranych pomieszczeniach w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Gnieźnie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca powinien wykonać instalacje chłodzenia (klimatyzacji) w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Gnieźnie w pomieszczeniach biurowych (parter, I i II piętro), w salach konferencyjnych (parter, I piętro) oraz holu na parterze budynku. Konieczne jest stosowanie wytwornic wody lodowej jednego producenta z uwagi na gwarancje poprawnej pracy w kaskadzie i wspólne serwisowanie. Ponadto zalecane jest stosowanie w pomieszczeniach klimakonwektorów jednego producenta. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia serwisu zainstalowanych urządzeń w okresie 3 lat, licząc od dnia zainstalowania poszczególnych urządzeń, tj. etapów prac (data odbioru). Zakres prac obejmuje chłodzenie całego budynku łącznie z doprowadzeniem wody lodowej (30% roztwór glikolu etylenowego) do pomieszczeń, które obecnie posiadają klimatyzatory freonowe. Szczegółowy zakres prac precyzują: 1) projekt budowlany, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, 3) przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ. Jeżeli w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, zostało wskazane pochodzenie, marka, znak towary, producent, dostawca, materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych lub lepszych co do jakości pod warunkiem, ze zapewnią uzyskanie parametrów technicznych w zgodności wszystkich komponentów systemu oraz nie gorszych od projektowanych. Wykonawca winien zapewnić serwis urządzeń w okresie 3 lat od dnia uruchomienia. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego z funkcjonowania zamontowanych urządzeń. Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 1. Inwestycja rozłożona jest na etapy. W kolejnych pięciu latach podłączane będą wybrane przez Zamawiającego pomieszczenia. W każdym roku Zamawiający podejmie decyzje o zakresie robót. 2. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże teren budowy. 3. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktury częściowej płatnej w terminie 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego, na podstawie częściowego protokołu odbioru robót. Wykonawca zgłasza pisemnie gotowość do odbioru częściowego prac budowlanych. Warunki płatności wynagrodzenia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Uwaga: Płatności będą uzależnione od przygotowanego i dostarczonego przez Wykonawcę w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy szczegółowego zakresu prac w ramach poszczególnych lat (harmonogramu rzeczowo-finansowego). Harmonogram rzeczowo-finansowy musi zostać zatwierdzony przez Zamawiającego i nie przekraczać zabezpieczonych środków finansowych na dany rok. Harmonogram rzeczowo-finansowy, może ulegać zmianie, jednakże każdorazowo winien być uzgodniony i zatwierdzony przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przyspieszenia realizacji inwestycji w ramach posiadanych środków finansowych w poszczególnych latach. 4. Termin przystąpienia Zamawiającego do odbiorów (częściowych i końcowego) w terminie 2 dni od dnia pisemnego zgłoszenia gotowości Wykonawcy do odbioru. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na: - wykonane roboty budowlane (instalacje elektryczne, rurociągi, izolacje, filtroodmulacz) na okres minimum 36 miesięcy, - urządzenia na okres minimum 12 miesięcy, liczone od dnia uruchomienia/odbioru prac. 6. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej budynku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia w 2016 roku
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gniezno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach