Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Mikstacie ogłasza przetarg
- Adres: 63-510 Mikstat, ul. Grabowska 13
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-62 7310112 , fax. 0-62 7310112
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Mikstacie
ul. Grabowska 13 13
63-510 Mikstat, woj. wielkopolskie
tel. 0-62 7310112, fax. 0-62 7310112
REGON: 25094291000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim-mikstat.prv.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót remontowych, polegających na wymianie okien i ociepleniu ścian zewnętrznych budynku Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Mikstacie - II etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana( przez wykucie) na sali gimnastycznej 5 szt. okien drewnianych na PCV(z wysokoudarowego PCV, system VEKA lub równoważny , pieciokomorowe z okuciami typu VINHAUS lub równoważnymi z szybą termiczną 1.1 oraz odpowietrznikami w każdym oknie, w kolorze - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: brak
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Opis warunków udziału w postępowaniu i sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1. Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu oceny spełnienia warunków w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy PZP: 2.1. Wyżej wymienione warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty i oświadczenia określone w pkt. VI niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o formułę spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy muszą spełniać określone warunki łącznie lub jeden z nich samodzielnie. Nie spełnienie ww warunków udziału w postępowaniu z uwzględnieniem art. 26 ustawy, będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy. VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące dokumenty: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, -lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujące potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia publicznego, wykonawca składa następujące dokumenty: -wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać minimum 1 zamówienie o zakresie rzeczowym zbliżonym do zamówienia będącego przedmiotem przetargu o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł. brutto ;) według wzoru - zał. nr 1 do siwz; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: -dokument polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300tys. zł. 4. W przypadku składania oferty wspólnej oferta winna zawierać: dokumenty opisane w VI. pkt. 1 dla każdego podmiotu z osobna, pozostałe dokumenty i oświadczenia składane są wspólnie. 5. Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; w przypadku składania oferty wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą wykonawca składa pełnomocnictwo/upoważnienie dla podmiotu lub osoby reprezentującej wykonawców w postępowaniu; 2) kosztorys ofertowy zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót; wykonawca musi określić cenę oferty zdefiniowaną w art. 2 pkt) 1 ustawy o Prawo zamówień publicznych w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy o cenach ( Dz.U. z 2002 r. Nr 97, poz. 1050 z późn. zm.) na wszystkie elementy zamówie?nia wymienione w Przedmiarze Robót i Specyfikacji wykonania i odbioru robót: -oferenci zobowiązani są do sporządzenia kosztorysu ofertowego, wg załączonego przez zamawiającego przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Kosztorys należy sporządzić metodą kalkulacji szczegółowej. -wykonawca musi opracować kosztorys ofertowy zgodnie z aktualnym poziomem cen oferenta. -ceny jednostkowe muszą zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z wszelkich ro?bót przygotowawczych, odtworzeniowych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy oraz inne koszty wynikają?ce z umowy o realizacji zamówienia, -zbiorcza kwota z ww. kosztorysu musi być tożsama z podaną w formularzu cenowym, -wszystkie wartości określone w przedmiarze robót - winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i okre?ślenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w przedmiarze - kosztorysie ofertowym, 3) Formularz ofertowy wg zał. nr 3; 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wg zał. nr 2 ; Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zał. nr 1 - wykaz wykonanych robót. 2) Zał. nr 2 - oświadczenie w trybie art. 22 ustawy. 3) Zał. nr 3 - formularz ofertowy. 4) Zał. nr 4 - wzór umowy. 5) Zał. nr 5 - specyfikacja wykonania i odbioru robót. 6) Zał. nr 6 - przedmiar.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim-mikstat.prv.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27