Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku starej biblioteki przy Ostrowskim Centrum Kultury

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2013-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku starej biblioteki przy Ostrowskim Centrum Kultury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku starej biblioteki przy Ostrowskim Centrum Kultury w ramach realizacji projektu pn. Przebudowa budynku Starej Biblioteki w Ostrowie Wielkopolskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Inicjatywy JESSICA w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. I. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Wolności 2, działki nr 8/4, 8/3, obręb 0070. II. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1. roboty rozbiórkowe: 1) demontaż wszystkich instalacji (wod-kan, wentylacyjnej, c.o., ciepła technologicznego, elektrycznej i odgromowej), 2) demontaż ścian działowych, starych posadzek, 3) demontaż stolarki drzwiowej zewnętrznej, wewnętrznej i boazerii (główne drzwi wejściowe poddane renowacji), 4) demontaż stolarki okiennej (wewnętrzne, witrażowe skrzydła parteru poddane renowacji), krat okiennych piwnicznych (poddane renowacji), 5) demontaż drewnianych klatek schodowych (główna klatka schodowa poddana renowacji), 6) rozbiórka stropów drewnianych z jednoczesną wymianą belek na stalowe dla zachowania sztywności budynku, 7) poszerzenie otworów drzwiowych w ścianach nośnych, 8) demontaż poszycia dachu z papy, poszycia z desek, obróbek blacharskich, 9) usunięcie zasypek z pomieszczeń piwnicznych, 10) wymiana porażonych elementów więźby dachu i stropu nad piętrem po usunięciu zasypki, 2. roboty budowlane: 1) murowe, fundamentowe, betoniarskie i montażowe (m.in. zamurowanie otworów, wykonanie ścian działowych w systemie g-k, przemurowanie kominów od poziomu stropu, renowacja schodów zewnętrznych, wykonanie dwubiegowych schodów żelbetowych, montaż wind kuchennych, montaż schodów technicznych stalowych, montaż klap dymowych nad klatką K1, wykonanie nowych stropów, nadproży, podwieszenie sufitów z płyt g-k, montaż wycieraczek systemowych w strefach wejściowych do budynku), 2) posadzkowe (m.in. posadzki i wylewki betonowe, układanie płytek gresowych, parkietów), 3) izolacyjne (m.in. docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz płytami np. Ytong Multipor gr. 12 cm, izolacja folii w płynie w pomieszczeniach mokrych, impregnacja wszystkich elementów drewnianych dachu), 4) tynkarskie, 5) okładzinowe (m.in. płytki ceramiczne), 6) malarskie (ściany i sufity wewnętrzne malowane farbami akrylowymi), 7) stolarka okienna i drzwiowa (m.in. okna drewniane, skrzynkowe; parapety wewnętrzne drewniane, parapety zewnętrzne z blachy tytan.-cynk.), 8) prace ciesielskie, 9) prace dekarskie i montażowe, 10) renowacja elewacji, 11) roboty wykończeniowe, 3. roboty drogowe i towarzyszące - odtworzenie nawierzchni po przyłączach, 4. roboty sanitarne: 1) instalacje zewnętrzne i wewnętrzne wod.-kan., 2) wykonanie przyłączy wody, kanalizacji, centralnego ogrzewania, 3) instalacja centralnego ogrzewania i ct, 4) instalacje wentylacyjno-klimatyzacyjne, 5. roboty elektryczne: 1) instalacje elektryczne, 2) instalacje elektrotechniczne, niskoprądowe, sygnalizacji p.poż., 3) instalacja odgromowa, 6. wykonanie dokumentacji powykonawczej wszystkich branż, 7. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej i zarejestrowanie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 8. wykonanie charakterystyki energetycznej budynku, 9. wykonanie instrukcji p.poż. obiektu, 10. dokonanie wszelkich czynności formalnych wynikających z warunków technicznych oraz uzgodnień z poszczególnymi instytucjami podczas bieżącej realizacji robót. III. Informacje dodatkowe 1. Podstawą dokonania wyceny ofertowej jest dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót. 2. Do oferty należy dołączyć Tabelę elementów scalonych (załącznik nr 21) oraz uproszczony kosztorys ofertowy obejmujący następujące działy główne: 1) Roboty budowlane: a) prace rozbiórkowe, b) prace murowe, betoniarskie i montażowe, c) prace posadzkowe, d) prace izolacyjne, e) prace tynkarskie, f) prace okładzinowe, g) prace malarskie, h) stolarkę okienną, i) stolarkę drzwiową, j) prace ciesielskie, k) prace dekarskie i montażowe, l) strych, m) elewacja, 2) Instalacje elektryczne, 3) Instalacje wodno-kanalizacyjne, c.o., wentylacji i klimatyzacji, 4) Instalacje teletechniczne, 5) System sygnalizacji systemu pożarowego (SAP). 3. Dodatkowo w kosztorysie instalacji sanitarnych Lp.1.2 Przybory sanitarne należy wycenić: 1) elementy galanterii łazienkowej w sanitariatach - dozowniki na mydło w płynie 6 szt., pojemniki na papier toaletowy w listkach 6 szt., pojemniki na ręczniki papierowe 6 szt., szczotki do muszli z uchwytem 6 szt., kosze na odpady z uchylną pokrywą 6 szt. (rozmieszczenie zostanie podane w uzgodnieniu z przyszłym użytkownikiem), 2) dostawę i montaż wyposażenia p. poż wraz z instrukcją. 4. Wycenę stolarki drzwiowej przyjąć wg projektu wykonawczego - architektura i konstrukcje, przy czym 1 szt. drzwi oznaczonych w projekcie symbolem D5 należy wycenić jako drzwi o klasie odporności ogniowej EI 60. 5. W wycenie nie należy uwzględniać: elementów wyposażenia kuchni, sali restauracyjnej, szatni i holu, zasłon, rolet wewnętrznych oraz kosztów dekoracyjnych opraw oświetleniowych - wyszczególnionych w projekcie wystroju i wyposażenia obiektu (uwaga nie dotyczy zlewozmywaków, umywalek, baterii, pisuarów, misek ustępowych - pozycje te zostały ujęte w przedmiarze instalacji sanitarnych Lp.1.2 Przybory sanitarne). 6. Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu, ziemi, śmieci z rozbieranych elementów we wszystkich kosztorysach branżowych należy przyjąć na odległość do 5,0 km; należy uwzględnić koszty utylizacji materiału. IV. Inne wymagania: 1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej. 2. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić księgę obmiaru oraz zeszyt temperatur. 3. Do dnia końcowego odbioru robót wykonawca dostarczy zamawiającemu inwentaryzację powykonawczą zarejestrowaną w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej. 4. Wykonawca jest zobowiązany do utylizacji materiałów rozbiórkowych w sposób przewidziany w art. 27 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) o odpadach (należy przedstawić dokumenty z utylizacji). 5. Wykonawca na własny koszt zorganizuje i będzie utrzymywał zaplecze budowy. Wykonawca wykona we własnym zakresie tymczasowe instalacje zasilania w energię elektryczną i wodę dla celów prowadzenia robót budowlanych. 6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie prowadzić dokumentację budowy oraz po jej ukończeniu sporządzić dokumentację powykonawczą. Dokumentacja ta zostanie protokolarnie przekazana inwestorowi najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości obiektu do odbioru końcowego. W ramach dokumentacji powykonawczej wykonawca dostarczy zamawiającemu świadectwo charakterystyki energetycznej (o którym mowa w art. 5 Prawa Budowlanego) oraz geodezyjną inwentaryzacje powykonawczą. 7. Wykonawca we własnym zakresie zapewni ochronę placu wykonywania robót i znajdującego się na nim mienia. 8. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 9. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. V. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Przebudowa budynku Starej Biblioteki przy Ostrowskim Centrum Kultury - Inwentaryzacja - załącznik nr 8, 2. Projekt budowlany - Przebudowa budynku Starej Biblioteki przy Ostrowskim Centrum Kultury - załącznik nr 9, 3. Projekt wykonawczy - Architektura i konstrukcja - załącznik nr 10, 4. Projekt wykonawczy - Instalacje sanitarne z przyłączami - załącznik nr 11, 5. Projekt wykonawczy - Instalacja wentylacji - załącznik nr 12, 6. Projekt wykonawczy - Instalacja centralnego ogrzewania - załącznik nr 13, 7. Projekt wykonawczy - Instalacje elektryczne - załącznik nr 14, 8. Projekt wykonawczy - Instalacje teletechniczne - załącznik nr 15, 9. Projekt techniczny wykonawczy - Instalacja SAP - załącznik nr 16, 10. Projekt wykonawczy - Wystrój i wyposażenie obiektu - załącznik nr 17, 11. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 18, 12. Przedmiary branżowe dla poszczególnych rodzajów robót - załącznik nr 19, 13. Decyzje i uzgodnienia - załącznik nr 20. UWAGA! Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 115.000,00 zł (słownie: sto piętnaście tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach