Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-952 Szczecin, ul. T. A. Starzyńskiego 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4803502
- Data zamieszczenia: 2009-04-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie
ul. T. A. Starzyńskiego 1 1
70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4803502
REGON: 00000222300151 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji sortowni bilonowej oraz wymianie podrozdzielni na parterze, II piętrze i w przedskarbcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Szczecinie przy ul. Płk. T. A. Starzyńskiego 1 robót budowlanych polegających na: - modernizacji pomieszczenia sortowni bilonowej, - wymianie podrozdzielni elektrycznej na parterz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. w zakresie dotyczącym I części zamówienia: 1) prowadzą działalność zgodną z charakterem I części zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 233 poz 1655 ze zm.), 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także osoby zdolne do wykonania zamówienia co oznacza, że wykonali oni w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze i zakresie co przedmiot zamówienia w I części zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto wraz z potwierdzeniem wykonania wskazanych przez Wykonawcę zamówień, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co oznacza, że posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000,00 zł. 2. w zakresie dotyczącym II części zamówienia: 1) prowadzą działalność zgodną z charakterem II części zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 233 poz 1655 ze zm.), 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także osoby zdolne do wykonania zamówienia co oznacza, że wykonali oni w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze i zakresie co przedmiot zamówienia II części zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto wraz z potwierdzeniem wykonania wskazanych przez Wykonawcę zamówień, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co oznacza, że posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 30.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. Ocenie podlegać będzie doświadczenie zawodowe Wykonawcy spełniającego warunki udziału w postępowaniu. Podstawą oceny doświadczenia zawodowego będzie załączony do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto dla I części zamówienia i 10.000,00 zł brutto dla II części zamówienia. Za pierwsze zamówienie Wykonawca otrzyma 75 punktów. Za każde dodatkowo wymienione (nie więcej niż 6) o wyżej wymienionej wartości Wykonawca otrzyma 5 punktów. Każde następne zamówienie (robota budowlana) wymienione powyżej sześciu nie będzie przez Zamawiającego punktowane. Wykonawca, który otrzyma najwyższą ilość punktów zostanie zakwalifikowany w rankingu jako Wykonawca z najwyższym doświadczeniem. W przypadku osiągnięcia przez kilku Wykonawców takiej samej liczby punktów o kolejności zakwalifikowania decydować będzie największa wartościowo ilość wykonanych robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania. Do składania ofert Zamawiający zaprosi Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w liczbie dziesięciu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż dziesięciu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających warunki postępowania. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż dziesięciu, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę. Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktować się będzie jako wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty: 1. w zakresie dotyczącym I części zamówienia: 1) aktualny odpis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 233 poz 1655 ze zm.), 3) wykaz wykonanych przez Wykonawcę (zakończonych) w okresie pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jadno zamówienie o podobnym charakterze i zakresie co przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30.000.00 zł brutto, wraz z potwierdzeniem wykonania wskazanych przez Wykonawcę zamówień, 4) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 2. w zakresie dotyczącym II części zamówienia: 1) aktualny odpis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 233 poz 1655 ze zm.), 3) wykaz wykonanych przez Wykonawcę (zakończonych) w okresie pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jadno zamówienie o podobnym charakterze i zakresie co przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10.000.00 zł brutto, wraz z potwierdzeniem wykonania wskazanych przez Wykonawcę zamówień, 4) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane - Budynek Szkoły Podstawowej nr 1 w Sianowie - cześć 1
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane-Budynek Przedszkola Gminnego w Sianowie - cześć 2
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ogrodzenia kompleksu wojskowego w m. Glewice (PKOB 2420).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i modernizacja obiektów i pomieszczeń Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa pomieszczeń po filharmonii z prawem opcji w zakresie budowy instalacji rozgłaszania dźwiękowego etap I i II w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rzyszczewo o długości 25 mb oraz w miejscowości Bobrowice o długości 121,8 mb, gmina Sławno
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Sławsku z poliuretanowej na nawierzchnię z trawy syntetycznej wraz z wymianą podbudowy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku leśniczówki Dobra
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274).
Dodano: 2016-07-26 - Budowa układu dróg publicznych stanowiących dojazd do pętli tramwajowej przy ul. Turkusowej
Dodano: 2016-07-25