Przetargi.pl
wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oraz remoncie biurowca KRUS PT w Nysie, obejmujące swym zakresem: wymianę stolarki okiennej, remont elewacji budynku, naprawę dachu, uszczelnienie bramy do garażu – naprawę odwodnienia, montaż klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ogłasza przetarg

  • Adres: 45-058 Opole, Ozimska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4544777, , fax. 774 538 487
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
    Ozimska 51 a
    45-058 Opole, woj. opolskie
    tel. 0-77 4544777, , fax. 774 538 487
    REGON: 12513262000380
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oraz remoncie biurowca KRUS PT w Nysie, obejmujące swym zakresem: wymianę stolarki okiennej, remont elewacji budynku, naprawę dachu, uszczelnienie bramy do garażu – naprawę odwodnienia, montaż klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych w siedzibie Placówki Terenowej KRUS w Nysie przy ul. Siemiradzkiego 1a. 2. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących robót/czynności, które są podzielone na części: cz.1) wymiana stolarki okiennej: demontaż aktualnie osadzonej stolarki okiennej oraz jej utylizacja – szt. 48, montaż nowej stolarki okiennej z PCV –szt. 48, -montaż rolet okiennych. cz.2) naprawa elewacji budynku: oczyszczenie podłoża, uzupełnienie tynków zewnętrznych, malowanie farbą silikonową. cz.3) remont dachu: rozbiórka pokrycia z dachówki, demontaż rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich, demontaż wyłazów dachowych, ołacenie oraz wzmocnienie krokwi przez nabicie desek, położenie nowej dachówki, montaż nowych rur spustowych, rewizji z osadnikami, rynien oraz wyłazów okiennych, wymiana instalacji odgromowej, wymiana boazerii ściennej, - wykonanie izolacji cieplnej na stropie poddasza. cz.4) uszczelnienie bramy garażowej: usuniecie elementów metalowych pozostałych po demontażu starej bramy garażowej, uszczelnienie oraz zabetonowanie progu garażowego. cz.5) montaż klimatyzacji: demontaż oraz utylizacja klimatyzatora naściennego znajdującego się w pomieszczeniu biurowym oraz jednostki zewnętrznej, montaż 8 szt. klimatyzatorów naściennych zgodnie ze specyfikacją techniczną, przeprowadzenie rozruchu urządzeń oraz przeszkolenie z zakresu ich obsługi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 5a, 5b, 5c,5d, 5e do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie prac pomocniczych, tj.: przygotowanie pomieszczeń do remontu w zakresie zabezpieczenia mebli i wyposażenia, przeniesienie mebli i wyposażenia, uporządkowaniu pomieszczeń po zakończeniu prac z wniesieniem wyposażenia i mebli, wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych powstałych podczas wykonywania prac, posprzątaniu pomieszczeń po przeprowadzonych pracach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium na konto nr 37 1010 1401 0050 4718 9320 0000. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 06.11.2019r. Wadium będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się w pełnej wysokości na rachunku bankowym Zamawiającego. Należy dołączyć do oferty potwierdzenie dyspozycji przelewu na konto Zamawiającego potwierdzone przez Wykonawcę. wysokość wadium wynosi odpowiednio: a) I część zamówienia wadium wynosi 2.700,00 zł b) II część zamówienia wadium wynosi 1.146,00 zł c) III część zamówienia wadium wynosi 4.050,00 zł d) IV część zamówienia wadium wynosi 84,00 zł e) V część zamówienia wadium wynosi 1.950,00 zł Szczegóły dotyczące wadium określa Rozdział X SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 7a, 7b, 7c, 7d, 7e do SIWZ). Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust 12-23 Ustawy Pzp (załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e do SIWZ). Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 4a, 4b, 4c, 4d, 4e do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach