Przetargi.pl
Wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej wraz z portalem mapowym dostępnym dla mieszkańców i inwestorów w ramach projektu „Wzrost jakości usług administracyjnych w Kluczborku, Kędzierzynie-Koźlu, Namysłowie, Prudniku.”

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej wraz z portalem mapowym dostępnym dla mieszkańców i inwestorów w ramach projektu „Wzrost jakości usług administracyjnych w Kluczborku, Kędzierzynie-Koźlu, Namysłowie, Prudniku.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ogólny Opis Przedmiotu Zamówienia Przedmiotem Zamówienia jest dostarczenie i wdrożenie zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej (zwanego dalej Systemem) wraz z Portalem Mapowym oraz digitalizacja zbiorów, celem realizacji Projektu pn. „WZROST JAKOŚCI USŁUG ADMINISTRACYJNYCH W KLUCZBORKU, KĘDZIERZYNIE-KOŹLU, NAMYSŁOWIE, PRUDNIKU” (dalej Projektu), w części dotyczącej Gminy Kędzierzyn-Koźle, Zadanie nr 2 – Zarządzanie nieruchomościami, w szczególności w zakresie gospodarowania lokalami użytkowymi. Zadaniem systemu będzie zarządzanie, przechowywanie, obsługa i udostępnianie informacji przestrzennej oraz udostępnianie usług danych przestrzennych i e-usług. 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) usługę wykonania pełnej analizy Zbiorów Danych Przestrzennych posiadanych przez Zamawiającego, w zakresie merytorycznym objętym niniejszym zamówieniem; 2) usługę wykonania pełnej analizy posiadanych przez Zamawiającego danych źródłowych, w zakresie merytorycznym objętym niniejszym zamówieniem; 3) usługę pełnej digitalizacji (kalibracji i wektoryzacji) posiadanych przez Zamawiającego danych źródłowych, w zakresie merytorycznym objętym niniejszym zamówieniem; 4) usługę sporządzenia i udostępnienia Metadanych dla wytworzonych danych; 5) usługę sporządzenia i udostępnienia Metadanych dla uruchomionych usług danych przestrzennych; 6) usługę dostarczenia i wdrożenia bazy danych przestrzennych; 7) usługę dostarczenia i wdrożenia Aplikacji GIS, w tym: Aplikacji Desktop GIS oraz Dziedzinowych Aplikacji Desktop GIS wspomagających zarządzanie zasobami danych przestrzennych; 8) usługę zasilenia dostarczonego Systemu danymi wytworzonymi przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia oraz danymi przekazanymi Wykonawcy przez Zamawiającego, w zakresie merytorycznym objętym niniejszym zamówieniem; 9) usługę dostarczenia i wdrożenia Portalu Mapowego zapewniającego dostęp do map i danych użytkownikom zewnętrznym oraz świadczącego usługi danych przestrzennych i e-usługi; 10) usługę dostarczenia i wdrożenia Portalu e-usług zapewniającego dostęp do e-usług z zakresu administracji publicznej; 11) przeprowadzenie szkoleń użytkowników i administratorów; 12) opracowanie Dokumentacji Systemu, w tym dokumentacji użytkownika i szkoleniowej; 13) świadczenie usług gwarancyjnych oraz usług wsparcia użytkownika. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. II SIWZ Istotne postanowienia umowy, cz. II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniki zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38221000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5. 6. Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. 10.3 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW; 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania innych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Zobowiązanie innych podmiotów (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów). 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 5 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną