Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na dworcach autobusowych Jana III Sobieskiego oraz Śródka

Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki 59
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 834 6148 , fax. 61 834 61 47
  • Data zamieszczenia: 2015-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
    ul. Matejki 59 59
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 834 6148, fax. 61 834 61 47
    REGON: 30097351000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na dworcach autobusowych Jana III Sobieskiego oraz Śródka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na dworcach autobusowych Jana III Sobieskiego oraz Śródka. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem m. in. malowanie ścian i sufitów, wymianę baterii umywalkowych, wymianę uszczelek okiennych, wymianę włazu dachowego, malowanie poręczy i rur stalowych na zewnątrz oraz montaż siatki cięto ciągnionej na konstrukcji dachu. Opis szczegółowych, wymaganych parametrów realizacji niniejszego zamówienia określają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 6 do SIWZ) oraz Przedmiar robót budowlanych (Załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający na podstawie w art. 29 ust. 4 pkt. 1 lit. a) ustawy Pzp wymaga, aby Wykonawca zatrudnił, na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej jedną osobę bezrobotną lub młodocianą w celu przygotowania zawodowego, z katalogu osób wskazanych w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (na podstawie skierowania wydanego przez urząd pracy). W terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokument potwierdzający zatrudnienie ww. osoby lub osób, jest on także zobowiązany do comiesięcznego raportowania stanu zatrudnienia ww. osoby lub osób przez cały okres realizacji zamówienia, w terminie do 10 dnia każdego miesiąca. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyny leżącej po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób, inną osobą, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania (co do kategorii osób, co do zatrudnienia na okres realizacji umowy, w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie skierowania wydanego przez urząd pracy)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.poznan.pl, http://bip.poznan.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach