Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dotyczących wymiany pokrycia dachowego i stolarki okiennej w Samorządowej Szkole Podstawowej w Mościskach, gm. Wysoka

Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka ogłasza przetarg

  • Adres: 89-320 Wysoka, ul. Kościelna 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (067) 2871004 , fax. (067) 2871004
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka
    ul. Kościelna 4 4
    89-320 Wysoka, woj. wielkopolskie
    tel. (067) 2871004, fax. (067) 2871004
    REGON: 00053104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysoka.wokis.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dotyczących wymiany pokrycia dachowego i stolarki okiennej w Samorządowej Szkole Podstawowej w Mościskach, gm. Wysoka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących wymiany pokrycia dachowego i stolarki okiennej w Samorządowej Szkole Podstawowej w Mościskach, gm. Wysoka. Zakres zamówienia obejmuje: rozbiórkę pokrycia dachowego, z dachówki podwójnej karpiówki, rozebranie obróbek blacharskich, rozbiórkę ołatowienia dachu wraz z wiatrownicami i obiciem okapów, wymianę elementów konstrukcyjnych dachu, wymianę deskowania, remont kominów wolnostojących, krycie dachu blachą dachówkopodobną z membraną, montaż drabinek śniegowych przy okapie dachu, różne obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej, montaż rynien dachowych i spustowych, demontaż i montaż instalcji odgromowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Każdy Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu musi spełniać następujące warunki: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdlonych do wykonania zamówienia, 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 5. udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, 6. zaakceptować warunki zawarte w projekcie umowy, 7. wykonać zamówienie zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, oraz z należytą starannością. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy złożyć dokumenty, zaświadczenia i inne informacje potwierdzające, że roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącą przedmiot zamówienia, zostały wykonane należycie oraz, że oferent posiada uprawnienia, niezbędną wiedzę oraz zdolność finansową do wykonania zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminawysoka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach