Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DOTYCZĄCYCH: ROBOTY REMONTOWE KORYTARZY W BUDYNKACH A, C ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH W TURKU UL. MILEWSKIEGO 3A, 6

Zespół Szkół Technicznych im. gen. prof. S. Kaliskiego w Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Milewskiego 3b
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 280 36 12 , fax. 0-63 280 36 14
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych im. gen. prof. S. Kaliskiego w Turku
    ul. Milewskiego 3b 3b
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 280 36 12, fax. 0-63 280 36 14
    REGON: 00023455400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DOTYCZĄCYCH: ROBOTY REMONTOWE KORYTARZY W BUDYNKACH A, C ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH W TURKU UL. MILEWSKIEGO 3A, 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót do wykonania w ramach zamówienia: 1. Roboty Remontowe Korytarzy w budynku A przy ul. Milewskiego 6 - roboty remontowe korytarz II piętro - roboty remontowe korytarz I piętro - roboty remontowe korytarz parter - roboty remontowe parter korytarz administracji - roboty remontowe parter wejście główne i zejście do piwnicy od wejścia głównego - okładziny schodów płytami kamiennymi wejście do piwnicy od wejścia głównego - roboty remontowe piwnica korytarz główny - roboty remontowe piwnica korytarz (od pomieszczeń technicznych, szatni WF) do salki sportowej - różne inne roboty towarzyszące zawarte w dokumentacji kosztorysowej, 2. Roboty Remontowe w budynku C przy ul. Milewskiego 3a: - jak w punkcie 1 zgodnie z dokumentacją kosztorysową - różne inne roboty towarzyszące zawarte w dokumentacji kosztorysowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 1 500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych, zero groszy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 2.1 Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wskazać, że przedmiotem jego działalności jest branża budowlana. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:1. oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zst.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach