Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych pn.: 1) Modernizacja ul. Podtatrzańskiej w Nowym Targu od al. Solidarności do drogi krajowej DK 47, 2) Modernizacja al. Solidarności w Nowym Targu na odcinku od ul. Podtatrzańskiej do ul. Szaflarskiej

Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Krzywa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2611244 , fax. 018 2662312
  • Data zamieszczenia: 2015-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
    ul. Krzywa 1 1
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2611244, fax. 018 2662312
    REGON: 00052395600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych pn.: 1) Modernizacja ul. Podtatrzańskiej w Nowym Targu od al. Solidarności do drogi krajowej DK 47, 2) Modernizacja al. Solidarności w Nowym Targu na odcinku od ul. Podtatrzańskiej do ul. Szaflarskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych pn.: 1)Modernizacja ul. Podtatrzańskiej w Nowym Targu od al. Solidarności do drogi krajowej DK 47, 2)Modernizacja al. Solidarności w Nowym Targu na odcinku od ul. Podtatrzańskiej do ul. Szaflarskiej. 2. Prace wykonawcze obejmują w szczególności: 1/ dla odcinka pn. Modernizacja ul. Podtatrzańskiej w Nowym Targu od al. Solidarności do drogi krajowej DK 47: a) roboty rozbiórkowe, frezowanie nawierzchni bitumicznej, b) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na chodnikach i z mieszanek mineralno-bitumicznych na jezdni, c) wykonanie przyłączy kanalizacji opadowej, studni rewizyjnych i wpustowych, 2/ dla odcinka pn. Modernizacja al. Solidarności w Nowym Targu na odcinku od ul. Podtatrzańskiej do ul. Szaflarskiej: a) wymianę nawierzchni asfaltowej na całej szerokości jezdni wraz z miejscowym frezowaniem i miejscową wymianą podbudowy, b) wymianę krawężników, c) wymianę lub wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej lub płytek chodnikowych wraz z obrzeżami betonowymi, d) wykonanie ścieku liniowego, e) wykonanie przyłączy kanalizacji opadowej, studni rewizyjnych i wpustowych. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez mgr inż. Edwarda Wójcika, Projektowanie i Nadzory, ul. Walkosze 3, 34-500 Zakopane oraz przez mgr inż. Rafała Czyrnka, INŻ Obsługa Budownictw 32-400 Skomielna Biała 577. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ rozliczenie budowy kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do przetargu, w kwocie nie wyższej niż umowna, 2/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca, 3/ wywóz i składowania gruzu zapewnia wykonawca, 4/ wywóz materiału z frezowania na miejsce wskazane przez zamawiającego na odl. do 5 km zapewnia wykonawca, 5/ wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej w stanie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, b) zapewnienia bezpiecznych warunków na placu budowy i w jego otoczeniu, c) zabezpieczenia placu budowy. Wykonawca umożliwi bezpieczną komunikację dla lokalnych mieszkańców, pojazdów służb specjalnych i powiadomi o ewentualnych utrudnieniach podczas wykonywanych robót, d) uzyskania postanowienia o zmianie organizacji ruchu na czas budowy i jej wykonanie, e) wykonania pełnego zakresu robót przedstawionych w zakresie zamówienia, a także tych nie wymienionych w projekcie ani innych dokumentach, a niezbędnych do zrealizowania zamówienia - w tym między innymi badania laboratoryjne zagęszczania zasypów i podbudowy, co 50 mb - a wartość umowy zawiera również wartość tych robót i należne opłaty, f) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego łącznie z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej wraz założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi. Operat geodezyjny należy dostarczyć również w wersji cyfrowej w plikach .dwg, .dxf. pdf, 6/ przy realizacji zamówienia wykonawca prace budowlane w al. Solidarności wykona w porozumieniu z firmą Podhalańskie Drogi Sp. z o. o. ul. Składowa 12c realizującą budowę szlaku rowerowego w Nowym Targu na tym odcinku, 7/ w ul. Podtatrzańskiej roboty należy skoordynować z planowanym przeprowadzeniem uszczelnienia sieci wodociągowej prowadzonym przez MZWiK w Nowym Targu, 8/ wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy prac, 9/ wykonawca udzieli minimum 3-letniej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały, 10/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014r. poz. 1804).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi i gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach