Przetargi.pl
Wykonanie renowacji i przebudowy IV piętra i poddasza w budynku położonym w Poznaniu przy ul. Matejki 57

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki 57
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8964800; 8694801 , fax. 061 8694809
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
    ul. Matejki 57 57
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8964800; 8694801, fax. 061 8694809
    REGON: 63969335600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie renowacji i przebudowy IV piętra i poddasza w budynku położonym w Poznaniu przy ul. Matejki 57
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie renowacji i przebudowy IV piętra i poddasza w budynku położonym w Poznaniu przy ul. Matejki 57: Przedmiot zmówienia obejmuje przebudowę na podstawie dokumentacji projektowej, IV piętra i poddasza - po byłych mieszkaniach na biura dla Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych w budynku mieszkalno - biurowym przy ulicy Matejki 57 w Poznaniu, uzyskanie nowych pomieszczeń biurowych i towarzyszących (zaplecza socjalne, pomieszczenia w.c., techniczne) z jednoczesnym przywróceniem pierwotnego układu architektonicznego IV piętra i poddasza i dostosowania do wymogów obowiązujących norm i przepisów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wraz z ofertą wadium w wysokości 10.000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy: Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na konto Zamawiającego PKO BP I Oddział Poznań 16 1020 4027 0000 1702 0049 5275.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem. 2.Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania. 3.Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub, uzyskał zgodę na rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 pzp). 5.Wykonawca winien wykonać w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. inwestycje polegającą na remoncie i renowacji budynków użyteczności publicznej o powierzchni minimum 1.000 m2. Przez budynku użyteczności publicznej Zamawiający rozumie budynki, o którym umowa w 83 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury, z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2002 nr 75 poz. 690 z późn.zm. ) 6.Wykonawca winien posiadać kwotę na rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości min. 50% wartości złożonej oferty. 7.Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej przedmiot postępowania na sumę gwarancyjną w odniesieniu do jednego zdarzenia oraz wszystkich zdarzeń, których skutki objęte są umową ubezpieczeniową na sumę nie mniejszą niż 300.000 zł. 8.Wykonawca musi w czasie trwania umowy dysponować co najmniej jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi. Wykonawca potwierdzi fachowość kadry odpisami uprawnień budowlanych stwierdzającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności: a. konstrukcyjno - budowlanej, b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych Po jednej osobie z każdej branży, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 9.Wykonawca musi w czasie trwania umowy dysponować co najmniej 1 osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z §8 i §13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz.U. z 2004 nr 150, poz. 1579 z późn.zm. )
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Oryginał dowodu wniesienia wadium. 9.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -załącznik nr 3 do SIWZ w tym odpisy uprawnień budowlanych stwierdzających prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności: a) konstrukcyjno - budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. wraz z dokumentami potwierdzającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa lub Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeśli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 10.Wykaz osób, które kierowały pracami wraz z oświadczeniem inwestora, że osoba sprawowała funkcję kierownika prac lub przedłożenie innego dokumentu zgodnie z §8 i §13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz.U. z 2004 nr 150, poz.1579 z późn.zm. ) 11.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). 12. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca zdolność kredytową wykonawcy lub kwotę na rachunku bankowym, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 14.Kosztorys ofertowy . 15.Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy oferta jest składana w imieniu Wykonawcy przez osobę, której umocowanie nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkzl.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach