Przetargi.pl
wykonanie remontu segmentów mieszkalnych, kuchni, korytarzy, pralni, pokoi nauki, pomieszczeń gospodarczych na piętrach w Domu Studenckim Maćko przy ul. Piątkowskiej 94 3 C w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8487023, 8487043 , fax. 061 8487043, 8487145
  • Data zamieszczenia: 2009-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8487023, 8487043, fax. 061 8487043, 8487145
    REGON: 00000184400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie remontu segmentów mieszkalnych, kuchni, korytarzy, pralni, pokoi nauki, pomieszczeń gospodarczych na piętrach w Domu Studenckim Maćko przy ul. Piątkowskiej 94 3 C w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: remontu osiemnastu segmentów mieszkalnych na 8, 9, 10 piętrze, dwóch korytarzy na 9 i 10 piętrze, czterech kuchni na 7, 8, 9 i 10 piętrze, pralnie na 9 piętrze, dwa pokoje nauki na 8 10 piętrze, oraz pomieszczenia gospodarcze na 9 i 10 piętrze w Domu Studenckim Maćko przy ul. Piątkowskiej 94 3 C w Poznaniu. Ofertę należy przygotować na podstawie SIWZ wraz z zestawieniami ilościowo-wartościowymi. W załączniku nr 9 znajduje się 8 zestawień ilościowo-wartościowych określających zakres robót. Wartości netto należy ująć w załączonym zastawieniu zbiorczym. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Prawem Budowlanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 8 000 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych) w terminie do dnia 25 czerwca 2009 r. do godz. 9:30. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium na koncie Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze lub inne formy wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, nie zalegają z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz ust. 2 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007r. Nr 233, poz. 1655 z póź. zm.), 3) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) wykażą się doświadczeniem, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przynajmniej 2 roboty remontowe o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł. brutto dla każdej z robót oraz udokumentują, że wykazane roboty wykonali należycie tj. wykonane roboty uzyskały pozytywną opinię inwestora, 5) wykażą się, że dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 5a) kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (PIIB), 5b) kierowników robót branżowych o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (PIIB), 6) wykażą się, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ważną polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie budowlanym na kwotę nie mniejszą niż 900 000,00 zł. 7) wycenią przedmiotowe zamówienie, 8) złożą ofertę cenową, 9) wniosą wadium w wysokości: 8.000 zł., Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt 6.2 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie choćby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. oświadczenia dotyczące spełnienia wymogów wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, 5. wykaz osób opisanych w rozdziale 6 pkt. 6.1 ppkt. 5 SIWZ, 6. wykaz wykonanych robót, opisanych w rozdziale 6 pkt. 6.1 ppkt. 4 SIWZ, 7. oświadczenie Wykonawcy o sposobie zabezpieczenia mediów na realizację zamówienia ; 8. oświadczenie gwarancyjne Wykonawcy dotyczące udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia , 9. zaparafowany (wszystkie strony) przez Wykonawcę projekt umowy, 10. informacji o zakresie prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (uwzględniając zapis § 2 ust. 2 projektu umowy), 11. zestawienia ilościowo-wartościowe w formie pisemnej i elektronicznej, 12. polisa lub inny dokument opisany w rozdziale 6 pkt. 6.1. ppkt. 6 SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te muszą być złożone w ofercie w postaci potwierdzonej kopii łącznie z jego przetłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego w języku polskim. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kserokopii dokumentów określonych w punkcie 6.2 SIWZ, pod warunkiem poświadczenia przez osobę uprawnioną do złożenia oferty ich zgodności z oryginałem. Za zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona każda strona kserokopii zawierająca jakąkolwiek treść. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia podanych przez wykonawcę informacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach