Przetargi.pl
wykonanie remontu 2 pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta Poznania

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2015-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie remontu 2 pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta Poznania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku Urzędu Miasta Poznania Pl. Kolegiacki 17; A.pomieszczenia nr 58, jego zakres prac remontowych obejmuje: - wykonanie instalacji wodnokanalizacyjnej - wykonanie instalacji elektrycznej - wykonanie prac malarskich wraz z robotami towarzyszącymi - wymianę wykładziny - przystosowaniem na potrzeby pomieszczenia socjalnego B.pomieszczenia Rodzica z Dzieckiem zlokalizowanego w toaletach przy salach sesyjnych, jego zakres prac obejmuje: - demontaż naświetla i jego zabudowę - malowanie ścian z robotami towarzyszącymi - montaż umywalki - montaż grzejnika c.o. - wykonanie wentylacji Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załączniki nr od 10a do 10d i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Obioru Robót stanowiącymi załączniki nr od 11a do 11d w tym zakresie. Realizacja przedmiotu zamówienia prowadzona będzie przy czynnym obiekcie Urzędu Miasta Poznania. Roboty powodujące wytworzenie nadmiernego hałasu oraz zagrażające zdrowiu użytkowników należy prowadzić poza godzinami pracy Urzędu Miasta Poznania, tj. w poniedziałki po godz.17.00, we wtorek, środę, czwartek i piątek po godz. 15.30 oraz w dni wolne, w ścisłym uzgodnieniu z Dyrektorem Wydziału Zamówień i Obsługi Urzędu oraz inspektorami nadzoru. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowników i klientów oraz osób przebywających na terenie Urzędu Miasta Poznania. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu robót. Zamawiający wymaga udzielenia na zastosowane materiały i wykonane roboty budowlane minimum 36 miesięcy gwarancji jakości licząc od dnia podpisania odbioru końcowego bez uwag. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: - odgrodzenia strefy roboczej przed dostępem osób trzecich oraz właściwe jej oznakowanie, - odizolowania czynnej strefy roboczej od pomieszczeń, w których przebywają użytkownicy budynku oraz klienci, w taki sposób by nie przedostawał się tam kurz i pył z budowy - przestrzegania przepisów bhp i ppoż. w okresie realizacji robót - doprowadzenia do staniu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu robót - do codziennego sprzątnięcia wszystkich pomieszczeń i korytarzy zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót - zapewnienia właściwego gospodarowania odpadami wytwarzanymi w czasie budowy, minimalizowania ich ilości, gromadzenia ich w sposób selektywny w wydzielonych i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania. Jeżeli w trakcie prowadzonych robót powstaną odpady niebezpieczne, to Wykonawca oddzieli je od odpadów obojętnych i przekaże je do firm specjalistycznych zajmujących się ich unieszkodliwieniem. ASPEKTY ŚRODOWISKOWE a)W czasie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zawarto w § 3pkt. 7 umowy. b)Maksymalne dostępne natężenie przepływu wody w zainsalowanych bateriach kuchennych i umywalkowych nie może przekroczyć 8 l/min Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji całości przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach