Przetargi.pl
Wykonanie prac drogowych i towarzyszących związanych z wymianą utwardzenia placu manewrowego dla karetek we Wrocławiu przy ul. Inowrocławskiej 2

Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg

  • Adres: 50-507 Wrocław, ul. Ziębicka 34/38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3672051 wew. 312 , fax. 071 3676618
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pogotowie Ratunkowe
    ul. Ziębicka 34/38 34/38
    50-507 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3672051 wew. 312, fax. 071 3676618
    REGON: 93220714200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie-ratunkowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac drogowych i towarzyszących związanych z wymianą utwardzenia placu manewrowego dla karetek we Wrocławiu przy ul. Inowrocławskiej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie prac drogowych i towarzyszących związanych z wymianą utwardzenia placu manewrowego dla karetek we Wrocławiu przy ul. Inowrocławskiej 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium -4000,- zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Koperta winna zawierać: A/. ofertę, zał. nr.1 B/. Oświadczenie Oferenta zał.nr.3 C/. Pełna specyfikację materiałów zgodnie z przedmiarem robót / kosztorys ofertowy/ z określeniem cen / użyte materiały muszą odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie, określonym w art.10 ustawy Prawo Budowlane. / zał. Nr.4, / E/. Wykaz robót potwierdzających przedmiot zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich 2 lat . F/. Ksero dowodu wpłaty wadium, G/. aktualny dokument (lub potwierdzoną jego kserokopię) rejestracji firmy, potwierdzający zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. H/. W przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika należy także dołączyć pełnomocnictwo. - W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, należy złożyć dokumenty wymienione w pkt.13 D,F,G,H, zał. Nr.3 przez każdy podmiot. . ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o dzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art.23 ust.2 - W przypadku składania oferty przez Oferenta , który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty na podstawie art.25 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych / Dz. U. Nr 19, poz.177 z późniejszymi zmianami /. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 13 G,H składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1/. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2/. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3/. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w w/w dokumentach i oświadczeniach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doswiadczenie na rynku min 2 lata
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie-ratunkowe.pl / zakladka przetargi /
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach