Przetargi.pl
UTRZYMANIE WÓD I URZĄDZEŃ WODNYCH USZEWNICA km 0+000 - 7+300 w. Czernków, gmina Legnickie Pole i w. Godziszowa, gmina Mściwojów w. Dobków, gm. Świerzawa

Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Macieja Rataja 32
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 86 270 07
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy
    ul. Macieja Rataja 32 32
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 86 270 07
    REGON: 93296478800052
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE WÓD I URZĄDZEŃ WODNYCH USZEWNICA km 0+000 - 7+300 w. Czernków, gmina Legnickie Pole i w. Godziszowa, gmina Mściwojów w. Dobków, gm. Świerzawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia: km km 0+000 - 7+300 w. Czernków, gmina Legnickie Pole i w. Godziszowa, gmina Mściwojów 1 Uszewnica km 0+000-2+415 Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp km 0+000-0+310 m2 3600 m2 Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szer.ponad 2.0 m m2 16590 m2 Usunięcie z dna cieku zatorów z gałęzi i kamieni - zebranie i zło?enie zanieczyszczeń w pryzmy , wydobycie głazów z dna 28 m3 Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp km 0+310-2+415 12990 m2 Ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 16-25 cm) szt. 10 szt. Ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 26-35 cm) 3 szt Ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 36-45 cm) 13 szt. Ścinanie drzew miękkich o średnicy pnia 41-65 cm z pocięciem na odcinki umo?l. wydobycie z rzeki 3 szt. Ścinanie drzew miękkich - dodatek za ka?de dalsze 5 cm średnicy pnia topola o srednicy 90 cm Krotność = 5 1 szt. Spalenie gałęzi na miejscu 50 mp Praca ciagnika przy wyciąganiu dłużyc z rzeki 4 mg 2 Uszewnica km 2+415 - 7+300 Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp srednio 2x2,5m km 2+415 - 7+ 300 24425 m2 Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szer.ponad 2.0 m 24425 m2 Oprysk zakrzaczeń herbicydem Raundup 8l/ha dwa tygodnie przed cięciem na obrębie Godziszowa 0.25 ha Ręczne ścinanie gęstych krzaków Krotność = 0.4 0.25 ha spalenie gałezi i krzaków na miejscu bez transportu 50 mp Ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 16-25 cm) wywroty 2 szt. Ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 36-45 cm) 2 olchy i 3 wierzby 5 szt. Ręczne karczowanie pni (śr. 36-45 cm) w dnie cieku km 5+800 6 szt. Hakowanie dna przy zarosnięciu powierzchni lustra wody do 30 % usunięcie roślinności wraz z bryłą korzeniową, odpadów drewna i zanieczyszczeń - hakiem 300 m2 Usuwanie namułu grubości 20 cm z cieków o głębokości do 1.5 m i szerokości dna 1.0 m km 3+100 - 3+650 z wyrzuceniem urobku poza górną krawędź skarp 550 m Usuwanie namułu grubości 10 cm z cieków o głębokości do 1.5 m i szerokości dna 1.0 m z wyrzuceniem jak wyzej km 3+650 - 4+050 400 m Usuwanie namułu grubości 20 cm z cieków o głębokości do 1 m i szerokości dna 1.0 m km 4+060 - 4+500 440 m Usuwanie namułu grubości 10 cm z cieków o głębokości do 1.5 m i szerokości dna 0.8 m km 4+500 -5+000 z wyrzyceniem namułu poza skarpy 500 m Usuwanie namułu grubości 20 cm z cieków o głębokości do 1.5 m i szerokości dna 0.8 m km 5+000 - 6+700 z wyrzuceniem namułu na wys ponad 1,5m 1700 m Usuwanie namułu grubości 20 cm z cieków o głębokości do 1.5 m i szerokości dna 0.6 m w km 6+700 - 7+300 z wyrzuceniem poza skarpy 600 m Przecinanie poprzeczne piłką ręczną stalowych dwuteowników normalnych 80 mm wycięcie prowadnic na stopniach nr 15 16 i 24 3 szt. Dodatkowo wywożenie karpiny z obiektu Zatoka w Paszowicach na odległość do 5 km 20 mp Prac dźwigu przy załadunku karpiny 4 mg Ścinanie drzew miękkich o średnicy pnia 16-20 cm 29 szt. Ścinanie drzew twardych o średnicy pnia 41-65 cm przy użyciu podnośnika 6 szt. Mechaniczne karczowanie pni (śr. 66-75 cm) 3 szt. Mechaniczna rozbiórka murów układanych na zaprawie cementowej 10.00 m3 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.60 m3 na odkład w gruncie kat.IV pod fundament i pod mur = 0,5x2,2x60 66.00 m3 Budowle o obj. 10.01-200.0 m3 elementy betonowe: fundamenty z B20 42.00 m3 Wykonanie ścian oporowych o grubości do 50 cm układanych na zaprawie cementowej z kamienia łupanego warstwowo 72.6 m3 Wykonanie ścian oporowych o grubości do 50 cm układanych na zaprawie cementowej z kamienia łupanego warstwowo - dodatek za podnoszenie materiału na dalsze 1,5 m 72.6 m3 Spoinowanie murów kamiennych = (2,2 + 0,4) x 60,0 x 05 x 2,2 x 2 156 m2 Ręczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli wodno- inżynieryjnych przy wys.nasypu do 4 m - kat.gr.IV = 60 x 0,3x 2,9 52.20 m3 Wykonanie podsypki cementowo piaskowej o grubości 5 cm 90.00 m2 Wykonanie podsypki cementowo piaskowej - dodatek za każde dalsze 5 cm grubości m2 90.00 m2 Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu Krata mała o wym. 90x60x10 90.00 m2 Rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopów - za 1 m3 ziemi wzdłuż 1 m krawędzi wykopu - kat.gr.IV = 66,0 - 52,20 13.8 m3 Rurociągi z PCV tymczasowe- śr. 200 mm - przełożenie uzupełniające 20.00 m Odwodnienie muru rurkami fi 5 cm = 0,7 x 20 14.00 m Wywożenie karpiny na odległość do 2 km = 0,75 x 3 2.25 mp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. - W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez wykonanie przez wykonawcę usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonanie usług polegających na utrzymaniu (vide art. 64 ust. 1ustawy Prawo wodne - Dz.U. z 2001, Nr 115 poz. 1229 z późn. zm.) obiektów wymienionych w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych I Klasyfikacji Środka Trwałego - grupa 2, podgrupa 20, rodzaj 225 [Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie KŚT - Dz. U. nr 112, poz. 1317 ze zm.]. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani ofert. c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencje lub kserokopie protokołów odbioru robót opatrzonych klauzulą za zgodność z oryginałem i podpisanych przez Wykonawcę) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach