Przetargi.pl
Wykonanie ocieplenie elewacji wraz z remontem generalnym dachów budynków będących w zasobie MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 części.

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Kościuszki 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7387090
  • Data zamieszczenia: 2013-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 14 14
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7387090
    REGON: 25047065700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ocieplenie elewacji wraz z remontem generalnym dachów budynków będących w zasobie MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenie elewacji wraz z remontem generalnym dachów budynków będących w zasobie MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim, w podziale na 4 części: Część 1: Ocieplenie elewacji wraz z remontem generalnym dachu budynku mieszkalnego przy ulicy Bema 28 Część 2: Ocieplenie elewacji wraz z remontem generalnym dachu budynku mieszkalnego przy ulicy Królowej Jadwigi 28 Część 3: Ocieplenie ścian szczytowych budynku mieszkalnego przy ulicy Paderewskiego 16 Część 4: Ocieplenie elewacji budynku mieszkalnego przy ulicy Szkolnej 21 2. Zakres prac obejmuje między innymi: I. Remonty generalne dachów budynków polegające na: - zlikwidowaniu pęcherzy oraz nierówności na dachu, położenie na całej powierzchni dachu styropapy EPS 100 o gr. 15 cm, wraz z zachowaniem pełnej technologii krycia, - pokryciu dachu budynku papą termozgrzewalną oraz daszków nad wejściem do klatki schodowej o grubości rzeczywistej użytej papy 5,2-5,5 mm, - wymianie rynien dachowych na półokrągłe o średnicy 12 cm z blachy powlekanej w kolorze brązowym, - wymianie rur spustowych na okrągłe o średnicy 15 cm z blachy powlekanej w kolorze brązowym, - wymianie opierzeń na dachu, ogniomurach oraz pasów podrynnowych i nadrynnowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym o grubości min: 0,5 mm,, - wykonaniu opierzeń wyłazu dachowego z blachy powlekanej w kolorze brązowym, - wykonaniu kołnierzy na kominach z papy oraz listew z blachy powlekanej w kolorze brązowym, - zdemontowaniu istniejącej instalacji odgromowej z ponownym jej odtworzeniem ze zdemontowanej instalacji. II. Wykonanie prac związanych z remontem elewacji budynków polegające na: - oczyszczeniu powierzchni, - odkuciu osypujących się warstw zmurszałego tynku, - usunięciu zbędnych elementów z powierzchni elewacji (haki, śruby, przewody), - wykonaniu izolacji cieplnej ścian budynku płytami styropianowymi o grubości 12 cm - wykonaniu ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu wyprawy elewacyjnej ocieplonych ścian tynkiem mineralnym barwionym w masie baranek o gr. 1-2 mm, - położenie tynku żywicznego od powierzchni gruntu do wysokości cokołu, - wykonaniu niezbędnych opierzeń dachu związanych ze zwiększeniem grubości ocieplanej ściany, - wymianie parapetów zewnętrznych na wykonane z blachy powlekanej w kolorze brązowym, - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym, - uzupełnieniu i odmalowaniu obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych wraz z wymianą końcowych rur żeliwnych kanalizacji deszczowej na wykonane z PCV z zamontowanymi rewizjami III. Wykonanie remontu kapitalnego wszystkich balkonów polegający na: - skuciu obecnych posadzek płyt balkonowych oraz odparzonych tynków spodów płyt balkonowych, - zabezpieczeniu odsłoniętych fragmentów konstrukcji stalowych za pomocą ochronnej powłoki antykorozyjnej, - rozebraniu obróbek blacharskich, opierzeń- montażu nowych obróbek blacharskich - opierzenia płyt balkonowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym, - wykonaniu nowej posadzki płyt balkonowych oraz uzupełnieniu tynków spodów płyt balkonowych, - oczyszczeniu wszystkich stalowych elementów balustrad, wraz z usunięciem pęknięć, ubytków, śladów korozji i złuszczeń malarskich powłok ochronnych, - zabezpieczeniu powłoką antykorozyjną powierzchni stalowych balustrad, wykonanych warstwą powłoki malarskiej zgodnie z przyjętą kolorystyką elewacji, - położeniu na całej powierzchni wykonanej płyty balkonowej powłoki wodoszczelnej Ceresit CR 166, dylatację orz naroża wklęsłe należy zabezpieczyć taśmą Ceresit CL 152, - wykonaniu na spodach płyt balkonowych wyprawy elewacyjnej tynkiem mineralnym barwionym w masie baranek o gr. 1-2 mm. IV. Wymianie stolarki okiennej w części piwnicznej, klatki schodowe, strychy: - wymiana stolarki okiennej w części piwnicznej, klatki schodowe, strychy budynków na okna z PCW. Okna wykonać w kolorze białym z profili min. 5 komorowych. Szyby zespolone 4-16-4 o współczynniku przenikania ciepła max U=1,1 W-m2K. Okucia zapewniające regulację za pomocą kluczy imbulsowych. Okna winny mieć możliwość stałego przewietrzania pomieszczeń (mikrowentylacja), - wymiana parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej - pomniejszenie dużych otworów okiennych w części piwnicznej poprzez ich zamurowanie do wysokości dwóch cegieł powyżej poziomu gruntu wraz z wykonaniem izolacji fundamentów i otynkowaniem tynkiem kat. III. Zasypanie istniejących otworów części okien piwnicznych przed budynkiem. V. Remont chodnika przed budynkiem oraz opaski wokół budynków: - remont chodników wykonanych zgodnie ze sztuką budowlaną polegającego na rozebraniu istniejącego chodnika i wykonaniu nowego, - remont opaski polegającej na rozebraniu istniejącej i wykonaniu nowej, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ: Przedmiary robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania terenu prac oraz innych czynności wynikających z umowy, której wzór stanowi załącznik do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 6. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z póż. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2044r. Nr 92, poz. 881) oraz innych przepisów, o ile maja zastosowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1000,00 zł (słownie: jedentysiąc złotych 00-100 zł.) dla każdej części postępowania, tj. Wykonawca ubiegający sie o udzielenie zamówienia np. na 4 części wpłaca wadium w wysokości 4.000,00 zł. z dopiskiem których części wadium dotyczy. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w punkcie I niniejszej SIWZ - dotyczy również wadium składanego w formie pieniężnej. 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45, ust. 6 ustawy Pzp. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -w pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto: 37 1090 1160 0000 0000 1600 9959 z dopiskiem Wadium w przetargu na ocieplenie - część ........... Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy załączyć do oferty w osobnej koszulce. Wydruk lub kserokopie dowodu wniesienia wadium, np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego czy gwarancję bankową należy wpiąć trwale do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konieczne jest wymienienie w ich treści wszystkich wykonawców w sytuacji, gdy składają oni jeden wspólny dokument. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 7. 4. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienie żądano. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium , na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach