Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni z kostki granitowej na terenie Muzeum - Zamek Górków w Szamotułach

Muzeum Zamek Górków w Szamotułach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Wroniecka 30
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 29 218 13 , fax. (061) 29 218 13 wew. 25
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Zamek Górków w Szamotułach
    ul. Wroniecka 30 30
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 29 218 13, fax. (061) 29 218 13 wew. 25
    REGON: 63066960000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Muzeum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni z kostki granitowej na terenie Muzeum - Zamek Górków w Szamotułach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni z kostki granitowej na terenie założenia zamkowego. Zamówienie obejmuje; rozebranie chodników z płyt betonowych - 83,32 m2, rozebranie obrzeży trawnikowych - 64,40 m, wykonanie koryt - 324,24 m2, ułożenie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej - 125,60 m, ułożenie nawierzchni z kostki granitowej rzędowej - 324,24 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o zamówienie jest wniesienie wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 1) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Spółdzielczy Duszniki o/Szamotuły 92 9072 0002 0440 1045 2000 0001. 2) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 3) Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z art 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na warunkach określonych w art. 46 ust. 5 cytowanej wyżej ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełnić następujące warunki kwalifikacyjne i złożyć oświadczenie, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1, pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych / Dz.U.z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm./. 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawcy na podstawie oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt. 1.5 i 1.6 specyfikacji wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia danych wiarygodności prawnej, finansowej, ekonomicznej i technicznej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) formularz ofertowy, 2) kosztorys ofertowy, 3) dowód wniesienia wadium, 4) dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej, ekonomicznej i technicznej w tym: a) aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie, że oferent spełnia wymogi wymienione w art. 22 ust.1, pkt. 1- 4 ustawy j.w. /wg załączonego formularza/ -zał. nr 1 specyfikacji, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie przez wykonawcę -zał. nr 2 specyfikacji. f) wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności/ wraz z uprawnieniami kierownika budowy i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego/ - załącznik nr 3 specyfikacji. g) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach