Przetargi.pl
Wykonanie izolacji przeciwwodnych piwnic w budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu przy ul. Masztalarskiej 3

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 61-767 Poznań, ul. Masztalarska 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8215261 , fax. 061 8215566
  • Data zamieszczenia: 2010-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Masztalarska 3 3
    61-767 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8215261, fax. 061 8215566
    REGON: 00068449300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://psp.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja rządowa zespolona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie izolacji przeciwwodnych piwnic w budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu przy ul. Masztalarskiej 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Izolacje przeciwwodne piwnic w budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu przy ul. Masztalarskiej 3 należy wykonać według Projektu remontu izolacji przeciwwodnych piwnic, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ oraz na podstawie pozwolenia Nr 735/2010 na prowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. ETAP I - Wykonanie izolacji przeciwwodnych piwnicy wraz z wykonaniem izolacji przeciwwodnych muru zewnętrznego - ściany szczytowej. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem określony został w: a) Przedmiarze robót - Załącznik nr 3A do SIWZ, b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby z ETAPU I w pierwszej kolejności Wykonawca wykonał izolacje przeciwwodne piwnic w wewnątrz budynku. Termin zakończenia prac wewnątrz budynku zamawiający ustala na dzień 20 grudnia 2010 r. ETAP II - Wykonanie izolacji przeciwwodnych muru zewnętrznego od ul. Masztalarskiej oraz muru zewnętrznego elewacji tylnej. Szczegółowy zakres prac określony został w: a) Przedmiarze robót - Załącznik nr 3B do SIWZ, b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 4 do SIWZ. Termin zakończenia izolacji przeciwwodnych muru zewnętrznego - ściany szczytowej z ETAPU I i całego ETAPU II zamawiający ustala na dzień 30 lipca 2011 r. W całkowitej wartości oferty należy uwzględnić zadania nie ujęte w załączonych przedmiarach robót, a w szczególności polegające na: - uzyskaniu pozwolenia na zajęcie pasa ruchu i chodnika, - ponoszeniu kosztów z tytułu wykorzystywania energii elektrycznej, wody i innych niezbędnych mediów zapewnionych przez Komendę Wojewódzką PSP w Poznaniu, rozliczanych za pomocą podliczników, - doprowadzeniu do stanu pierwotnego terenu w bezpośrednim sąsiedztwie prowadzonego remontu tj. usunięcie gruzu i zanieczyszczeń po prowadzonych robotach, naprawa szkód wynikłych w wyniku realizowanych prac, - zabezpieczeniu wymaganym przepisami BHP, - zabezpieczeniu obszaru prowadzonych robót budowlanych, - przygotowaniu odbioru wykonanych robót, - wykonaniu dokumentacji powykonawczej w ilości 3 egz. w formie papierowej A4 i 1 egz. w formie elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej. Zamawiający nie ma możliwości udostępnienia pomieszczeń w budynku, natomiast zapewni Wykonawcy w razie potrzeby miejsce na ustawienie kontenera socjalnego oraz kontenera do wywozu gruzu, itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w kwocie 9.000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach