Przetargi.pl
Wykonanie II etapu robót budowlanych dotyczących remontu i adaptacji budynku administracyjnego w miejscowości Wysoka

Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka ogłasza przetarg

  • Adres: 89-320 Wysoka, ul. Kościelna 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (067) 2871004 , fax. (067) 2871004
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka
    ul. Kościelna 4 4
    89-320 Wysoka, woj. wielkopolskie
    tel. (067) 2871004, fax. (067) 2871004
    REGON: 00053104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysoka.wokis.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie II etapu robót budowlanych dotyczących remontu i adaptacji budynku administracyjnego w miejscowości Wysoka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu robót budowlanych dotyczących remontu i adaptacji budynku administracyjnego w miejscowości Wysoka. Zakres prac objętych zamówieniem polegać będzie na remoncie I i II piętra budynku poprzez: wymianę posadzek, wykonanie przebić w ścianach i stropach, pomurowanie nowych ścian i ścianek wraz z rozbiórką istniejących, obudowanie belek i podciągów płytami gipsowo-kartonowymi, wykonanie tynków wewnętrznych, gładzi, podwieszanych sufitów, licowanie ścian płytkami ceramicznymi, malowanie, uzupełnienie ścian i zamurowanie otworów, wywiezienie gruzu, obudowa szybu z dostawą i montażem windy, wykonanie instalacji wod-kan, c.o., ciepłej wody użytkowej, wewntrznej instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem fasady budynku, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, demontaż z odzyskiem drzwi z PCV i montaż drzwi zasównych na fotokomórkę. Ponadto rozbiórkę istniejącego chodnika z płytek chodnikowych i płyt drogowych i ułożeniekostki typu polbruk, wykonanie bramy wjazdowej i ogrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe wynosi 25.000,00 zł, słownie dwadzieściapięćtysięcyzłotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Każdy Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu musi spełniać następujące warunki: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 5. Udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, 6. Zaakceptuje warunki zawarte w projekcie umowy, 7. Wykona zamówienie zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, oraz z należytą starannością. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy złożyć dokumenty, zaświadczenia i inne informacje potwierdzające, że roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącą przedmiot zamówienia zostały wykonane należycie oraz, że oferent posiada uprawnienia, niezbędną wiedzę i zdolność finansową do wykonania zamowienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminawysoka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach