Przetargi.pl
wykonanie budowy szybu windy wraz z dostawą i montażem windy przystosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych z możliwością transportu łóżka szpitalnego

"Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-300 Września, ul. Słowackiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4370537 , fax. 061 4379730
  • Data zamieszczenia: 2012-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o.
    ul. Słowackiego 2 2
    62-300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4370537, fax. 061 4379730
    REGON: 30070614000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwrzesnia.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie budowy szybu windy wraz z dostawą i montażem windy przystosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych z możliwością transportu łóżka szpitalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy szybu windy wraz z dostawą i montażem windy przystosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych z możliwością transportu łóżka szpitalnego przy istniejącym budynku przychodni we Wrześni, w szczególności: 1) wytrasowanie przebiegu dźwigu, 2) zlikwidowanie istniejących okien, 3) wyburzenie ścian pod zlikwidowanymi oknami, 4) przełożenie 3 szt. grzejników C.O. wraz z instalacjami, 5) przełożenie instalacji burzowej 6) wykonanie szybu windowego i wiatrołapu, 7) wykonanie wszystkich niezbędnych robot wykończeniowych mających związek z zadaniem, 8) dostawa i montaż windy z wykonaniem instalacji elektrycznej dla zasilania, 9) opracowanie kompletnej dokumentacji rejestracyjnej i uzyskanie pozytywnej decyzji o bezwarunkowym dopuszczeniu przez UDT dźwigu do eksploatacji. Wszystkie koszty związane z dopuszczeniem dźwigu do eksploatacji pokrywa Wykonawca 10) uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu dźwigu do eksploatacji, 11) bezpłatna utrzymanie w sprawności technicznej dostarczonego i zamontowanego dźwigu w okresie gwarancji (w ciągu 36 miesięcy licząc od pierwszego dnia miesiąca następnego po miesiącu, w którym przekazano dźwig do użytkowania Zamawiającemu), która obejmuje czynności wynikające z przepisów Urzędu Dozoru Technicznego oraz dokumentacji techniczno ruchowej urządzenia. Szczegółowy zakres prac zawierają projekty branżowe wykonawcze Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. 12) przeszkolenie osób by wskazanych przez Zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji dźwigu 13) 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 2. Kosztorys ofertowy musi uwzględniać cały zakres prac ujęte w przedmiarze robót oraz pozostałe koszty robót niezbędne dla wykonania zamówienia . Zaleca się wykonanie wizji lokalnej terenu robót w celu uzyskania informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Projekty branżowe oraz przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią podstawę sporządzenia oferty przez Wykonawcę 3. Od momentu rozpoczęcia prac, Wykonawca będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo i porządek na placu budowy. Organizacja robót -- prace nie mogą utrudniać funkcjonowania zakładu, a Wykonawca będzie utrzymywać teren w czystości i porządku. 4. Wykonawca w terminie do 2 dni od dnia podpisania umowy przedstawi harmonogram robót. 5.Wszystkie prace będą wykonywane na terenie czynnego obiektu. Wykonawca podczas wykonywania robót zapewni bezpieczny dostęp pacjentów do budynku. 6.Wykonawca na własny koszt zorganizuje zaplecze budowy, które winno się mieścić na terenie Zamawiającego. Opłaty za media wykorzystane w trakcie realizacji zadania ponosi Wykonawca. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu opłatę na podstawie wskazań zainstalowanych przez siebie podliczników za zużytą wodę i prąd za każdy miesiąc według stawek określonych przez Zamawiającego. 7.Wszystkie odpady pochodzące z demontażu i rozbiórek Wykonawca jest zobowiązany usunąć na własny koszt. zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwrzesnia.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach