Przetargi.pl
Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi na terenie Gminy i Miasta Węgliniec

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Sikorskiego 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2011-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3 3
    59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi na terenie Gminy i Miasta Węgliniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje całość zagadnień związanych z administrowaniem cmentarzami komunalnymi w miejscowości: Węgliniec, Stary Węgliniec, Jagodzin, Ruszów . Powierzchnia cmentarzy w ha: Węgliniec - 1,83 Stary Węgliniec - 0,75 Jagodzin - 0,36 Ruszów - 0,87 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Wyznaczanie miejsc grzebalnych pod poszczególne rodzaje grobów oraz dokonywanie rezerwacji miejsc zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008r. w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków (Dz.U. nr 48 poz. 284 z późn.zm.) 2) Prowadzenie ksiąg cmentarnych i związanej z tym dokumentacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz.U. nr 90 z 2001r. poz. 1013 z późn.zm.). 3) Udostępnianie do korzystania z domów przedpogrzebowych i utrzymywanie ich w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym. 4) Utrzymanie toalet w czystości oraz zaopatrywanie w papier toaletowy. 5) Zakup we własnym zakresie środków czystości, do dezynfekcji oraz innych niezbędnych materiałów 6) Pielęgnacja trawników, żywopłotów i drzewostanu: - systematyczne koszenie traw, grabienie i wywóz skoszonej trawy, liści itp., - usuwanie wiatrołomów, okrzesywanie drzew (usuwanie odrostów korzeniowych, młodych pędów i gałęzi kolidujących z mogiłami), formowanie żywopłotu, - dokonywanie wycinki drzew zgodnie z wydanymi decyzjami. 7) Utrzymanie czystości na alejkach, ciągach pieszych, parkingach wraz z ich odchwaszczaniem oraz oczyszczanie krawężników i wyrosłej trawy ze spoin nawierzchni wyłożonej płytkami. 8) Wyposażenie cmentarzy w niezbędną ilość kontenerów na odpady oraz bieżące ich opróżnianie i postępowanie z odpadami zgodnie z obowiązującym stanem prawnym. 9) Wywóz nieczystości płynnych z terenu cmentarzy zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10) Bieżące prowadzenie zimowego utrzymania (odśnieżanie i posypywanie piaskiem oraz likwidacja gołoledzi) ciągów komunikacyjnych. 11) Likwidacja dzikich wysypisk śmieci, pozostałego gruzu itp. na cmentarzach. 12) Dbanie o stan tablic informacyjnych. 13) Sprzątanie grobów opuszczonych i zaniedbanych oraz NN. 14) Ponoszenie opłat za: - wodę, energię elektryczną, dystrybucję energii elektrycznej według wskazań licznika, - wywóz nieczystości stałych i płynnych - inne opłaty związane z bieżącą eksploatacją cmentarzy. 15) Prowadzenie książki obiektu budowlanego dla obiektów: - dom przedpogrzebowy w Węglińcu i Starym Węglińcu zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonywanie niezbędnych przeglądów i pomiarów. 16) Prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem usług przez inne podmioty gospodarcze, wykonujące usługi pogrzebowe w obrębie cmentarzy komunalnych, szczególnie nad wykopaniem grobu, postawieniem nagrobka, przestrzeganiem planu zagospodarowania cmentarza. 17) Kontrola i przestrzeganie opłat wnoszonych za korzystanie z cmentarzy komunalnych i urządzeń cmentarnych zgodnie z zarządzeniem nr 73 Burmistrza Gminy i Miasta Węgliniec z dnia 6 października 2009r. i zarządzeniem nr 44/2010 Burmistrza Gminy i Miasta Węgliniec z dnia 03.08.2010r. 18) Sporządzanie i przedkładanie do dnia 5-go każdego miesiąca w formie papierowej i elektronicznej: - wykazu osób dokonujących opłaty za korzystanie z cmentarzy komunalnych ( z wyszczególnieniem rodzaju opłaty), -wykazu osób pochowanych na cmentarzach komunalnych. 19) Wykonywanie napraw i prac konserwacyjnych, wynikających z normalnego zużycia w czasie bieżącej eksploatacji. 20) Niezwłoczne zgłaszanie zamawiającemu konieczności wykonania napraw i remontów przekraczających bieżące utrzymanie 21) Otwieranie i zamykanie bram cmentarzy zgodnie z potrzebami. 22) Podejmowanie wszelkich możliwych czynności w celu zapewniania bezpieczeństwa na cmentarzu i zapobieganie uszkodzeniom nagrobków i innego mienia. 23) Wykonywanie innych czynności nie wymienionych, a wynikających z ustawy z dnia 31 stycznia 1959r.o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz.U. nr 23 z 2000r. poz. 295 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do w/w ustawy. 24) Udostępnianie wszelkich dokumentów i informacji związanych z administrowaniem cmentarzami na żądanie Zamawiającego. 25) Sporządzanie kompletnych i poprawnych wpisów w księgach grobów dla cmentarzy komunalnych 5. Wykonawca ma prawo świadczyć na zlecenie klientów usługi pogrzebowe w tym: a) wykopanie grobu b) doniesienie lub przewiezienie trumny lub urny z domu przedpogrzebowego do grobu c) złożenie trumny lub urny w grobie d) zasypanie grobu i uformowanie mogiły, ułożenie wieńców i kwiatów e) inne usługi na zlecenie 6. W trakcie wykonywania czynności związanych z pochówkiem, obsługa powinna być ubrana w odpowiednie stroje o stosownych kolorach i nienagannym estetycznym stanie. 7. Usługi pogrzebowe nie są objęte wyłącznością, a nadzór nad nimi pełni Wykonawca. 8. Biuro Wykonawcy winno znajdować się na terenie miasta Węgliniec. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 15. Ustala się następujące warunki płatności. 15.1.Wartość umowy nie może zostać podwyższona w drodze aneksu do niniejszej Umowy. Wartość całkowita przedmiotu umowy nie będzie waloryzowana w okresie realizacji umowy 15.2. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 15.3. Wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczane będzie fakturami przejściowymi w okresach miesięcznych, wystawionymi na podstawie protokołu odbioru prac, podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. 16. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w załączniku do oferty części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach