Przetargi.pl
Utrzymanie dróg o nawierzchni kamiennej oraz poboczy na terenie Gminy Andrychów

Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 34-120 Andrychów, Rynek 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (0-33) 875-23-60 , fax. (0-33) 875-29-16
  • Data zamieszczenia: 2013-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
    Rynek 15 15
    34-120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. (0-33) 875-23-60, fax. (0-33) 875-29-16
    REGON: 00052401600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.andrychow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie dróg o nawierzchni kamiennej oraz poboczy na terenie Gminy Andrychów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie dróg o nawierzchni kamiennej oraz poboczy na terenie Gminy Andrychów. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) remonty dróg o nawierzchni kamiennej oraz poboczy na terenie Gminy Andrychów, a w tym: - naprawę nawierzchni tłuczniowej, - ścinanie i uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym lub korą asfaltową, b) przekładkę chodników gminnych na terenie Gminy Andrychów, a w tym: - przełożenie nawierzchni chodnika z płytek betonowych lub kostki brukowej betonowej, c) pracę sprzętu na potrzeby Gminy Andrychów, a w tym: - koparko-ładowarka o minimalnej pojemności łyżki 1,2 m3 - samochód samowyładowczy 6-12t, - walec drogowy wibracyjny o masie min. 4t, - równiarka, d) wykonanie innych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym między innymi: - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - oznakowanie oraz zabezpieczenie terenu objętego zakresem prac, na czas ich wykonania, - demontaż tymczasowego oznakowania, po zakończeniu robót, - organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu robót, - wykonanie ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu. Przyjęte w przedmiarze robót ilości są szacunkowe, obrazują możliwą wielkość i zakres przedmiotu zamówienia. Faktyczny zakres robót realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń cząstkowych. Zakres robót, o którym mowa w dziale III lit. a i b będzie w całości realizowany z materiałów własnych oraz przy użyciu sprzętu Wykonawcy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w: 1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ 2) przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca realizował będzie roboty na podstawie wystawianych przez Zamawiającego zleceń cząstkowych, z określeniem w nich zakresu, miejsca i terminu wykonania robót, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Wykonawca potwierdzając na kopii zlecenia cząstkowego jego odbiór przyjmuje określone w nim prace na warunkach ustalonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3. Dopuszcza się możliwość udzielania zleceń cząstkowych w formie faksu, których potwierdzenie odbioru jest równoznaczne z przyjęciem zleceń do realizacji. 4. Termin przystąpienia do wykonania zgłoszeń interwencyjnych nie może przekroczyć 2 godz. od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, w okresie całodobowym we wszystkie dni kalendarzowe. 5. Prace interwencyjne mają polegać na zabezpieczeniu terenu tak, aby umożliwić bezpieczną komunikację. 6. Termin rozpoczęcia robót nie mających charakteru interwencyjnego nie może przekroczyć 2 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. 7. Terminy ustalone w zleceniu cząstkowym ulegają przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z : - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, - działania sił wyższych (klęski żywiołowe i inne) mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania prac, - wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac, fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w protokole konieczności i musi być potwierdzony przez Zamawiającego. 8. Termin zakończenia dla zlecenia cząstkowego będzie każdorazowo określany w zleceniu cząstkowym. 9. Ewidencja godzin pracy sprzętu, będzie sporządzana w formie raportów dziennych lub kart drogowych, które będą przedstawione Zamawiającemu celem akceptacji. 10. Raport dzienny lub karta drogowa będą zawierały: - miejsce wykonywania prac, - rodzaj użytego sprzętu, - ilość godzin pracy poszczególnego sprzętu, - potwierdzenie wykonanych prac przez sołtysa, w przypadku robót wykonywanych na drogach gminnych na terenie danego sołectwa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.andrychow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach