Przetargi.pl
Utrzymanie dróg gruntowo-żwirowych na terenie Gminy Andrychów

Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 34-120 Andrychów, Rynek 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (0-33) 875-23-60 , fax. (0-33) 875-29-16
  • Data zamieszczenia: 2012-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
    Rynek 15 15
    34-120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. (0-33) 875-23-60, fax. (0-33) 875-29-16
    REGON: 00052401600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.andrychow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie dróg gruntowo-żwirowych na terenie Gminy Andrychów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie dróg gruntowo-żwirowych na terenie Gminy Andrychów. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) remonty dróg gruntowo-żwirowych na terenie Gminy Andrychów, a w tym: -naprawę dróg gruntowo-żwirowych -naprawę nawierzchni tłuczniowej -utwardzenie dróg płytami ażurowymi 100x60 cm b) praca sprzętu na potrzeby Gminy Andrychów, a w tym: -ładowarka o minimalnej pojemności łyżki 1,5 m3 -koparko-ładowarka o minimalnej pojemności łyżki 1,2 m3 -samochód samowyładowczy 6-12t -walec drogowy wibracyjny o masie min. 4t c) dostawa materiału kamiennego na potrzeby Gminy Andrychów, a w tym: -kliniec drogowy o frakcji 0-31 mm -tłuczeń drogowy drobny o frakcji 10-31 mm -tłuczeń drogowy gruby o frakcji 30-61 mm -mieszanka o frakcji 0-63 mm Materiały kamienne muszą spełniać wymagania normatywne w odniesieniu do PN-EN 13043 lub PNS-061027. d) wykonanie innych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym między innymi: -opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, -oznakowanie oraz zabezpieczenie terenu objętego zakresem prac na czas ich wykonywania -organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, -bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu robót, -wykonanie ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu. Przyjęte w przedmiarze robót ilości robót są szacunkowe, obrazują możliwą wielkość i zakres przedmiotu zamówienia. Faktyczny zakres robót realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń cząstkowych. Zakres robót, o którym mowa w dziale III lit. a będzie w całości realizowany z materiałów własnych oraz przy użyciu sprzętu Wykonawcy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w: 1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ 2) przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ Warunki realizacji robót: 1. Roboty należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, ze sztuką budowlaną i zaleceniami Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane niewłaściwym wykonawstwem lub nieprzestrzeganiem przepisów. Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 2. Wykonawca robót jest zobowiązany do wykonania i uzgodnienia na swój koszt projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z bieżącym utrzymaniem wykonanego oznakowania i jego likwidacją po zakończeniu robót. W trakcie prowadzenia robót należy zapewnić dojazd i dojście do istniejących posesji. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, należy przewidzieć objazdy i dojazdy tymczasowe. 3. Oznakowanie na czas wykonywania robót należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach - Dz.U. Załącznik do nr 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003r. 4. Wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie z przepisami BHP oraz przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej. 5. Roboty będą realizowane według wskazań i na każde żądanie Zamawiającego na terenie całej Gminy Andrychów na podstawie zleceń cząstkowych z określeniem zakresu, lokalizacji oraz terminu wykonania robót zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Termin rozpoczęcia i zakończenia zlecenia cząstkowego - według terminu określonego w zleceniu cząstkowym, natomiast termin przystąpienia do usunięcia robót awaryjnych - nie może przekroczyć 2 godz. od momentu zgłoszenia robót. 7. Usługi pracy sprzętu świadczone będą w terminie do 24 godz. od odebrania zlecenia cząstkowego od Zamawiającego na terenie całej Gminy Andrychów. 8. Wykonawca zobowiązany jest posiadać system GPS w koparko-ładowarce, samochodach samowyładowczych, który jest kompatybilny z systemem GPS posiadanym przez Zamawiającego ( system SMOK). 9. Dostawa materiałów kamiennych w miejsca wbudowania będzie sukcesywna i nastąpi transportem Wykonawcy, tj. samochodami dostawczymi o tonażach 6-12 t w terminie do 2 dni roboczych od odebrania zlecenia cząstkowego od Zamawiającego. 10. Roboty będą realizowane przy zachowaniu ruchu kołowego. 11.Wymagania jakościowe i szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.andrychow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach