Przetargi.pl
usuwanie skutków powodzi - odbudowa ulic i przepustu na terenie Gminy Zawidów

Urząd Miejski w Zawidowie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-970 Zawidów, Pl. Zwycięstwa 21/22
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7788282 , fax. 75 7788205
  • Data zamieszczenia: 2010-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zawidowie
    Pl. Zwycięstwa 21/22 21/22
    59-970 Zawidów, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7788282, fax. 75 7788205
    REGON: 00052667600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://miasto.zawidow.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usuwanie skutków powodzi - odbudowa ulic i przepustu na terenie Gminy Zawidów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usunięcie skutków powodzi polegające na odbudowie następujących ulic - ul. Młynarska - ul. Grunwaldzka - ul. Niepodległości - ul. Żeromskiego - ul. Jana Pawła II - ul. Lubańska - ul. Graniczna - ul. Wierzbowa oraz odbudowie przepustu ul. Ostrożno. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 etapy: Etap I: odbudowa ulicy Młynarskiej, Etap II: odbudowa ulicy Grunwaldzkiej Etap III: odbudowa ulic: Niepodległości, Żeromskiego, Jana Pawła II, Lubańska, Graniczna, Wierzbowa oraz odbudowa przepustu ul. Ostróżno. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dla każdego z etapów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium; dla I etapu w wysokości 2.000,00 złotych ( słownie dwa tysiące złotych 00/100) dla II etapu w wysokości 2.000,00 złotych ( słownie: dwa tysiące złotych 00/100) dla III etapu w wysokości 2.000,00 złotych ( słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: PKO BP S.A. o/Bolesławiec nr rachunku 17 1020 2137 0000 9302 0115 5696 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Zawidowie, Plac Zwycięstwa 21/22, 59-970 Zawidów w kancelarii pok. 14 lub dołączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://miasto.zawidow.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach