Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski 3/4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3438031 w. 233 , fax. 071 3431558
- Data zamieszczenia: 2010-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
pl. Polski 3/4 3/4
50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3438031 w. 233, fax. 071 3431558
REGON: 00027581400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA KRZESEŁ DO AULI AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. E. GEPPERTA WE WROCŁAWIU ZP-18-10-2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZAKRES ZAMÓWIENIA: a. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 120 sztuk krzeseł do auli ASP we Wrocławiu b. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym - tj. załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. c. Załącznik nr 2 do SIWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawnie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. d. Krzesła muszą być z jednej serii, spójne i jednolite co do wykonania i wyglądu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. e. Szczególną uwagę należy poświęcić zagadnieniu trwałości, odporności na fizyczne uszkodzenia, oraz zastosowania materiałów łatwo zmywalnych i bardzo odpornych na szorowanie i detergenty. f. Rysunek ma charakter poglądowy. 4. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy (załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ). 5. Zamawiający wymaga, aby krzesła były nowe i odpowiadały, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania, były wolne od wad fizycznych i prawnych oraz nie obciążone prawem osób trzecich. 6. Wymagane w niniejszym postępowaniu krzesła należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego we Wrocławiu Pl. Polski 3/4 oraz umieścić we wskazanym pomieszczeniu. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć krzesła o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu określonym w SIWZ. Zaoferowane krzesła powinny spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ) lub posiadać lepsze. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca udziela Zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji na dostarczone krzesła. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbiorczego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa krzeseł audytoryjnych Vision z montażem
Dodano: 2016-04-06 - dostawa wraz z montażem dla Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego fabrycznie nowych, nieużywanych uchylnych siedzisk audytoryjnych do sali 418A i 218A w budynku A zlokalizowanym przy ul. Uniwersyteckiej 22/26 we Wrocławiu
Dodano: 2015-07-22 - Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę mebli dla Działu Zarządzania Projektami Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2015-07-07 - Dostawa krzeseł audytoryjnych Vision z montażem
Dodano: 2015-04-03 - W10/ZP/08/14
Dodano: 2014-06-25 - Dostawa krzeseł audytoryjnych
Dodano: 2014-03-31 - Dostawa krzeseł audytoryjnych
Dodano: 2014-03-06 - W10/ZP/01/14
Dodano: 2014-01-24 - W10/ZP/16/13
Dodano: 2013-09-27 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych i biurowych dla Instytutu Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych PAN we Wrocławiu.
Dodano: 2013-09-09