Przetargi.pl
USŁUGI PROJEKTOWANIA ARCHITEKTONICZNEGO NA ROZBUDOWĘ OBIEKTÓW SPORTOWYCH W KOBIERZYCACH

Gminne Centrum Kultury i Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, ul. Ludowa 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111200 , fax. 071 3111852
  • Data zamieszczenia: 2015-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Centrum Kultury i Sportu
    ul. Ludowa 7 7
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111200, fax. 071 3111852
    REGON: 93212983800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Jednostka Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI PROJEKTOWANIA ARCHITEKTONICZNEGO NA ROZBUDOWĘ OBIEKTÓW SPORTOWYCH W KOBIERZYCACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na rozbudowę obiektów sportowych wraz z niezbędną infrastrukturą zlokalizowanych w Kobierzycach przy ul. Bukowej, Dębowej i Sportowej z uwzględnieniem etapowania prowadzenia robót budowlanych; uzyskanie niezbędnych opinii, dokumentów, decyzji i uzgodnień wymaganych prawem; uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę; pełnienie funkcji nadzoru autorskiego. Zlecający posiada i udostępnia w załączeniu do niniejszej Instrukcji Koncepcję rozbudowy obiektów sportowych w Kobierzycach przy ul. Bukowej, ul. Dębowej i ul. Sportowej zawierającą Koncepcję programowo przestrzenną w czterech wersjach autorstwa architekta Małgorzaty Dworskiej oraz Analizę dendrologiczną opracowaną przez mgr. Małgorzatę Wilczak. Opracowania wykonane przez DFE EKORAJ Spółka z o.o. Zlecający posiada prawa autorskie do wymienionych opracowań uprawniające do wykorzystania ich w ramach niniejszego postępowania. Zlecający przewiduje konieczność uzyskania przez Wykonawcę (odrębnych) pozwoleń na budowę: Dla budowy boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wg koncepcji nr I wersja 1 - lokalizacja przy ul. Dębowej 20. W przypadku niemożliwości wykonania boiska sportowego według koncepcji I wersja 1 Wykonawca opracuje dokumentację projektową wg koncepcji I wersja 2. Dla przebudowy i rozbudowy istniejącego stadionu sportowego wg koncepcji nr III zakresie: - wykonanie ogrodzenia wokół stadionu wraz z wjazdami i wejściami na teren - prace ziemne - niwelacja skarp ziemnych; - wykonanie areny lekkoatletycznej - zgodne z wymogami Związku Piłki Nożnej wykonanie nowego oświetlenia oraz przystosowanie istniejącego oświetlenia niezbędnego do prowadzenie rozgrywek ligowych - budowa skoczni do skoku w dal i trójskoku - remont istniejących trybun i wieży - remont boiska treningowego o nawierzchni z trawy naturalnej - nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku zaplecza - budowa dodatkowego budynku zaplecza przy boisku treningowym - budowa toru modelarskiego dla spalinowych i elektrycznych modeli samochodów Zlecający przewiduje etapową rozłożoną na kolejne lata realizację robót i dlatego wymaga wykonania dokumentacji projektowej odrębnie dla każdej części według podziału jak w pkt 3.6 IdW. Planowane etapy realizacji robót: Budowa boiska sportowego - jednoetapowo Przebudowa i rozbudowa stadionu: I etap: Wykonanie infrastruktury, prac na boisku treningowym, wykonanie zadaszenia dwóch sektorów środkowych trybun, wykonanie areny lekkoatletycznej, wykonanie oświetlenia. II etap: Wykonanie toru modelarskiego, wybudowanie zaplecza do boiska i toru modelarskiego, niwelacja skarp i wykonanie parkingu III etap: Nadbudowa i przebudowa budynku zaplecza, budowa parkingu, likwidacja szamba i przyłączenie do kanalizacji gminnej Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września.2004r. tj. z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), zawierającej dla każdego etapu robót: Projekt budowlany wraz z jego uzupełnieniem i uszczegółowieniem w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych oraz z częścią opisową - 5 egzemplarzy (4 do pozwolenia na budowę); Projekt wykonawczy z uszczegółowieniem gotowego projektu o detale konstrukcyjne i architektoniczne odrębnie dla każdego z etapów planowanych robót - 3 egzemplarze; Kosztorys inwestorski odrębnie dla każdego z etapów planowanych robót 3 egz. - wykonany w programie kosztorysowym np. NORMA lub innym; Przedmiar robót odrębnie dla każdego z etapów planowanych robót 3 egz. - wraz z oświadczeniem, że przedmiar uwzględnia m.in. koszty niezbędnych opinii, badań, ekspertyz, dokumentacji powykonawczych (np. instalacji elektrycznych, odbiorów geodezyjnych, Urzędu Dozoru Technicznego, opinii sanepidu itp.); Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych odrębnie dla każdego z etapów planowanych robót - 3 egzemplarze. Wymienione dokumenty należy przekazać zlecającemu w wersji pisemnej oraz w formie elektronicznej (plik PDF i edytowalnej) na nośniku danych. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego winno być opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. - w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz.U. nr 130 poz. 1389 z 2004 r. Wykonana dokumentacja projektowa zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy PZP, będzie wykorzystana do opisu przedmiotu zamówienia w przetargach na roboty budowlane mające na celu zrealizowanie zaprojektowanych poszczególnych etapów robót i nie może naruszać postanowień ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. Wykonana dokumentacja winna obejmować wszystkie niezbędne elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania właściwych badań podłoża w tym geologicznych w ilości nie mniejszej niż 8 odwiertów o głębokości co najmniej 3 metrów odpowiednio rozłożonych na całym terenie, na którym będzie zlokalizowane nowobudowane boisko oraz w ilości nie mniejszej niż 2 odwierty pod nowobudowane obiekty na terenie stadionu. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania niezbędnych uzgodnień w tym min. dostawy mediów i wpięcia do sieci oraz uzyskania na własny koszt wszelkich opinii, w tym wynikłych w trakcie wykonywania zamówienia, niezbędnych do realizacji zamówienia w tym między innymi mapy do celów projektowych, wypisów z ewidencji gruntów, pozwolenia Konserwatora Zabytków, opinii Urzędu Dozoru Technicznego, opinii kominiarskich oraz uzyskania i dostarczenia Zlecającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz decyzji na niezbędną do realizacji zamówienia wycinkę drzew. W ramach nadzoru autorskiego dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do przeliczania na każde wezwanie Zlecającego wartości kosztorysów inwestorskich, co będzie niezbędne do ustalania wartości każdej z części zamówienia publicznego na poszczególne etapy robót budowlanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Zlecający nie posiada wiedzy co do ostatecznej możliwości realizacji robót w koncepcji nr I wersja 1, która została uznana za najkorzystniejszą. W przypadku niemożliwości realizacji koncepcji nr I wersja 1 Zlecający przewiduje opcję realizacji koncepcji nr I wersja 2. Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia. Projektant obowiązany jest do złożenia oświadczenia, że dokumentacja wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, z wiedzą, ze sztuką budowlaną oraz jest kompletna z punktu widzenia celu, dla którego została sporządzona, przy uwzględnieniu pełnego zakresu prac niezbędnych do wykonania zamówienia oraz że przedmiar robót został sporządzony na podstawie pomiarów z natury dokonywanych na obiekcie, którego dotyczy dokumentacja. Informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń powinny określić przedmiot zamówienia w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm) tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, wielkość, standard oraz inne istotne elementy. Na etapie opracowania dokumentacji wymagane są robocze konsultacje i uzgodnienia ze Zlecającym. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. W przypadku stwierdzenia przez wykonawców podczas wizji lokalnej prac niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i mających wpływ na cenę oferty zobowiązuje się wykonawcę do pisemnego złożenia zapytania, złożonego nie później niż na trzy dni przed wyznaczonym terminem składania ofert. Roszczenia zgłoszone po wskazanym terminie nie będą uwzględniane, ponieważ zlecający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów za prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wszelkie koszty poniesione w związku z czynnościami niezbędnymi dla prawidłowego wykonania dokumentacji ponosi wykonawca i powinny być uwzględnione w cenie oferty. W zakresie wynagrodzenia wykonawcy Zlecający ustala, iż 90% ceny oferty stanowić będzie wynagrodzenie za sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej, płatne po uzyskaniu prawomocnych decyzji pozwolenia na budowę, natomiast 10% ceny oferty stanowić będzie wynagrodzenie za pełnienie funkcji nadzoru autorskiego płatne po protokolarnym odbiorze wykonanych robót budowlanych i dopuszczeniu do ich użytkowania, z zastrzeżeniem pkt 4 IdW. Zlecający określa, iż 90% ceny oferty stanowić będzie wynagrodzenie za sporządzenie dokumentacji projektowej a 10% ceny oferty stanowić będzie wynagrodzenie za pełnienie funkcji nadzoru autorskiego, z zastrzeżeniem pkt 4 IdW. Pozostałe warunki zostały określone w istotnych postanowieniach umownych, który stanowi integralną część dokumentacji projektowej. Zlecający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Należność za wykonanie zamówienia będzie uregulowana za usługi faktycznie pobrane to jest za dokumentację projektową wykonaną dla faktycznie realizowanej koncepcji. Wynagrodzenie Wykonawcy podane w ofercie winno pokrywać wszelkie koszty jakie wiążą się z wykonaniem zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie usług podwykonawcom pod warunkiem przedstawienia Zlecającemu dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe podwykonawców oraz ich doświadczenie zawodowe, które nie mogą być gorsze niż zaproponowane w ofercie złożonej do przetargu nieograniczonego. Zlecający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zlecający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w ilości nie przekraczającej 50 % wartości umowy podstawowej, o ile wartość zamówień uzupełniających wraz z wartością umowy podstawowej nie przekroczy wartości, którą Zlecający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a także w przypadku gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kultura-kobierzyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach