Przetargi.pl
Dostawa sprzętu biurowego

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2015-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu biurowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kopiarek, niszczarek biurowych, gilotyn, bindownic i testera banknotów. Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w załącznikach numer 1.1 - 1.5 do SIWZ. 3) Zamawiający wymaga dostawy sprzętu fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy, dopuszczonego do obrotu na wolnym rynku, wolnego od wad fizycznych i prawnych, nadającego się do swobodnego użytku zgodnego z jego przeznaczeniem. 4) Oferty częściowe: Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć niżej wskazanych części: Część 1: dostawa 22 sztuk kserokopiarek z dostawą do Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, Komendy Powiatowej Policji w Bolesławcu, Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku, Komendy Powiatowej Policji w Dzierżoniowie, Komendy Powiatowej Policji w Lubaniu, Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy, Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu, Komendy Powiatowej Policji w Lwówku Śl., Komendy Powiatowej Policji w Jaworze, Komendy Powiatowej Policji w Ząbkowicach Śl., Komendy Powiatowej Policji w Oleśnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.1 do SIWZ. Część 2: dostawa 4 sztuk kserokopiarek z dostawą do magazynu KWP we Wrocławiu, przy ul. Sokolniczej 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.2 do SIWZ. Część 3: dostawa 52 sztuk niszczarek z dostawą do magazynu KWP we Wrocławiu, przy ul. Sokolniczej 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.3 do SIWZ. Część 4: dostawa 1 sztuki niszczarki dokumentów z dostawą do magazynu KWP we Wrocławiu, przy ul. Sokolniczej 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.4 do SIWZ. Część 5: dostawa 2 sztuk gilotyny biurowej, 2 sztuk bindownic, 1 sztuki testera banknotów z dostawą do magazynu KWP we Wrocławiu, przy ul. Sokolniczej 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, trzech, czterech lub pięciu częściach postępowania Wymaga się złożenia oferty obejmującej cały asortyment przypisany do danej części postępowania. 5) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na wszystkie elementy zaoferowanego przedmiotu zamówienia, na okres wskazany w załącznikach numer 1.1-1.5 do SIWZ (odpowiednio do części postępowania) W okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany, na własny koszt (skalkulowany w cenie ofertowej): a) dostarczyć nowy, wolny od wad element przedmiotu dostawy w miejsce posiadającego wadę powstałą przed wydaniem Zamawiającemu, b) wykonywać naprawy wszystkich elementów przedmiotu dostawy, które uległy uszkodzeniu w toku zwykłej eksploatacji i bez winy Zamawiającego, lub wymieniać je na wolne od wad, c) dostarczać i wymieniać części i podzespoły, w przypadku ich zużycia lub uszkodzenia w toku zwykłej eksploatacji i bez winy Zamawiającego, lub wymieniać całe urządzenie na wolne od wad, Zamawiający wymaga by czynności objęte gwarancją były wykonywane wyłącznie w miejscu użytkowania urządzenia, w terminie 48 godzin od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności ich wykonania. W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może wydłużyć wskazany termin jak również zezwolić na naprawę warsztatową, poza miejscem użytkowania urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: TERMIN DOSTAWY
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach