Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
- Data zamieszczenia: 2015-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul Podwale 31-33 31-33
50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu biurowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kopiarek, niszczarek biurowych, gilotyn, bindownic i testera banknotów. Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w załącznikach numer 1.1 - 1.5 do SIWZ. 3) Zamawiający wymaga dostawy sprzętu fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy, dopuszczonego do obrotu na wolnym rynku, wolnego od wad fizycznych i prawnych, nadającego się do swobodnego użytku zgodnego z jego przeznaczeniem. 4) Oferty częściowe: Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć niżej wskazanych części: Część 1: dostawa 22 sztuk kserokopiarek z dostawą do Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, Komendy Powiatowej Policji w Bolesławcu, Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku, Komendy Powiatowej Policji w Dzierżoniowie, Komendy Powiatowej Policji w Lubaniu, Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy, Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu, Komendy Powiatowej Policji w Lwówku Śl., Komendy Powiatowej Policji w Jaworze, Komendy Powiatowej Policji w Ząbkowicach Śl., Komendy Powiatowej Policji w Oleśnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.1 do SIWZ. Część 2: dostawa 4 sztuk kserokopiarek z dostawą do magazynu KWP we Wrocławiu, przy ul. Sokolniczej 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.2 do SIWZ. Część 3: dostawa 52 sztuk niszczarek z dostawą do magazynu KWP we Wrocławiu, przy ul. Sokolniczej 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.3 do SIWZ. Część 4: dostawa 1 sztuki niszczarki dokumentów z dostawą do magazynu KWP we Wrocławiu, przy ul. Sokolniczej 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.4 do SIWZ. Część 5: dostawa 2 sztuk gilotyny biurowej, 2 sztuk bindownic, 1 sztuki testera banknotów z dostawą do magazynu KWP we Wrocławiu, przy ul. Sokolniczej 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, trzech, czterech lub pięciu częściach postępowania Wymaga się złożenia oferty obejmującej cały asortyment przypisany do danej części postępowania. 5) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na wszystkie elementy zaoferowanego przedmiotu zamówienia, na okres wskazany w załącznikach numer 1.1-1.5 do SIWZ (odpowiednio do części postępowania) W okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany, na własny koszt (skalkulowany w cenie ofertowej): a) dostarczyć nowy, wolny od wad element przedmiotu dostawy w miejsce posiadającego wadę powstałą przed wydaniem Zamawiającemu, b) wykonywać naprawy wszystkich elementów przedmiotu dostawy, które uległy uszkodzeniu w toku zwykłej eksploatacji i bez winy Zamawiającego, lub wymieniać je na wolne od wad, c) dostarczać i wymieniać części i podzespoły, w przypadku ich zużycia lub uszkodzenia w toku zwykłej eksploatacji i bez winy Zamawiającego, lub wymieniać całe urządzenie na wolne od wad, Zamawiający wymaga by czynności objęte gwarancją były wykonywane wyłącznie w miejscu użytkowania urządzenia, w terminie 48 godzin od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności ich wykonania. W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może wydłużyć wskazany termin jak również zezwolić na naprawę warsztatową, poza miejscem użytkowania urządzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: TERMIN DOSTAWY
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa komputerów i urządzeń drukujących dla Zakładu Aktywności Zawodowej Victoria w Wałbrzychu.
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Urzędu Skarbowego w Legnicy
Dodano: 2015-10-15 - dostawa i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego
Dodano: 2015-10-01 - Dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek
Dodano: 2015-09-30 - Dostawa sprzętu biurowego
Dodano: 2015-08-11 - Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę dwóch urządzeń wielofunkcyjnych dla Studium Języków Obcych Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2015-07-09 - Dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu.
Dodano: 2015-04-08 - dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu
Dodano: 2015-03-19 - DOSTAWA KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA.
Dodano: 2014-10-29 - Dostawa urządzeń powielających, niszczarek i sprzętu biurowego w ramach pierwszego wyposażenia Komisariatu Policji Wrocław - Krzyki
Dodano: 2013-12-02