Przetargi.pl
dostawa i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3697400 , fax. 71 3643702
  • Data zamieszczenia: 2015-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny
    ul. Giełdowa 8 8
    52-438 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3697400, fax. 71 3643702
    REGON: 01061308300029
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest dostawa 11 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych (10 szt. do wydruków czarno białych i 1 szt. do wydruków kolorowych) na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz podległych Biur Powiatowych. Dostawa obejmuje dostarczenie a także wniesienie urządzeń do wskazanych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego pomieszczeń oraz ich zainstalowanie, pełną konfigurację i uruchomienie w specyficznym środowisku teleinformatycznym Zamawiającego. Parametry techniczne określa tabela w pkt. III SIWZ Przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: serwis urządzeń w okresie 3-letniej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach