Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-025 Rzeszów, ul. Jagiellońska 26
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-17 8535753 , fax. 0-17 8533927 wew. 35
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie
ul. Jagiellońska 26 26
35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 0-17 8535753, fax. 0-17 8533927 wew. 35
REGON: 00513043400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rzeszowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rzeszowie o łącznej powierzchni 1.933,98 metrów kwadratowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia lub nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto rocznie oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wypełniony i podpisany formularz cenowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie oferenta stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsrzeszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe sprzątanie i bieżące utrzymanie czystości w budynkach stanowiących własność Powiatu Mieleckiego oraz kompleksowe utrzymanie czystości na terenach przyległych do tych budynków.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie usługi sprzątania przystanków komunikacji miejskiej i obiektów ZTM w Rzeszowie
Dodano: 2016-07-27 - Utrzymanie czystości w częściach wspólnych nieruchomości i na terenach przyległych należących do TBS - ABK Sp. z o.o. w Jaśle.
Dodano: 2016-05-19 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach drogowego przejścia granicznego w Budomierzu
Dodano: 2016-04-14 - Usługa utrzymania czystości wewnątrz budynków Stadionu Miejskiego Stal w Rzeszowie
Dodano: 2016-03-24 - Usługa sprzątania i utrzymania zewnętrznej części obiektu, murawy boiska głównego, boisk rekreacyjnych, toru żużlowego oraz pozostałej infrastruktury Stadionu Miejskiego Stal w Rzeszowie
Dodano: 2016-03-24 - usługa utrzymania czystości
Dodano: 2016-02-10 - Usługi w zakresie kompleksowego sprzątania, koszenia oraz odśnieżania na potrzeby Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów
Dodano: 2015-12-21 - Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Sądu Okręgowego w Przemyślu, ul. Konarskiego 6
Dodano: 2015-11-10 - USŁUGI PORZĄDKOWE, OCHRONY OSÓB I MIENIA
Dodano: 2015-10-29