Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w formie happeningu i promocji wizualnej

Województwo Podkarpackie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8501776 , fax. 017 8501701
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Podkarpackie
    al. Łukasza Cieplińskiego 4 4
    35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8501776, fax. 017 8501701
    REGON: 69058132400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpackie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w formie happeningu i promocji wizualnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w formie happeningu i promocji wizualnej zgodnie z poniższym zakresem: 1) Happening: a) Lokalizacja - centrum miasta, rynek: Warszawa. b) Czas trwania i termin happeningu: 3 dni weekendowe tzn. piątek, sobota, niedziela (18, 19, 20 grudnia 2009 r.) po 6 godzin dziennie. c) Ilość osób: 6 osób tj. 3 grupy 2 osobowe (animator + przewodnik), 2 osoby (przewodnicy psów) + psi zaprzęg składający się z czterech psów, przewodnicy muszą posiadać wiedzę na temat atrakcji turystycznych województwa podkarpackiego oraz wiedzę o możliwościach uprawiania dyscypliny sportowej jaką są psie zaprzęgi na terenie województwa podkarpackiego d) Charakteryzacja animatorów: animatorzy oraz przewodnicy ubrani w kurtki zimowe (turystyczne), spodnie oraz czapki z hasłem oraz logo, wyposażeni w atrybuty sportów zimowych, projekt ubioru w porozumieniu z Zleceniodawcą, Wykonawca po zakończeniu kampanii przekaże ubiór animatorów oraz przewodników z logo województwa podkarpackiego Zamawiającemu e) Projekty graficzne: drogowskazy z napisem np. Podkarpackie, Bieszczady extreme w porozumieniu z Zleceniodawcą, Wykonawca zapewni stoisko namiotowe wraz z ladą wystawienniczą oraz transparentem z hasłem np. Podkarpackie w porozumieniu z Zleceniodawcą, Zamawiający przekaże również własne materiały promocyjne na stoisko namiotowe Wykonawcy, mapka promocyjna z atrakcjami i imprezami zimowymi regionu, która będzie rozdawana przez animatorów, całokształt graficzny i merytoryczny wykona Wykonawca i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji. - Mapka promocyjna - parametry: format: otwarty - 420 x 300 mm, łamane do 70 x 100 mm kolory: 4+4 CMYK papier: kreda gloss biały 150 g, falcowanie - 5 łamów dyspersja (lakier) matt przód/tył, nakład: 30 000 szt rewers mapki powinien zawierać schemat mapy regionu z naniesionymi graficznie atrakcjami zimowymi (wyciągi i trasy narciarskie, imprezy zimowe, lodowiska) awers mapki powinien zawierać zdjęcia wraz z informacją o atrakcjach zimowych, dane teleadresowe oraz kalendarz imprez zimowych 2) Billboardy: Warszawa 20 szt., czas ekspozycji 16-31 grudnia 2009 r., nośniki standardowe należące do klasy economic o powierzchni 12m?, całokształt graficzny i merytoryczny wykona Zamawiający, Wykonawca przedstawi rozmieszczenie billboardów do akceptacji Zamawiającego. 3) Infoscreeny - sieć ekranów w Warszawskim Metrze: emisja spotu reklamującego atrakcje zimowe Województwa Podkarpackiego na wszystkich 23 ekranach umieszczonych na stacjach Metra 6:00-15.00 naprzemian 15.00-24:00 x 50 wyświetleń od 16 do 31 grudnia 2009 r.. Całokształt graficzny i merytoryczny wykona Zamawiający
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2.Wadium należy wnieść przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, , tj. do dnia 07.12.2009 r., do godz. 10:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póz. zm.). 2.Wykonali usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Pod pojęciem usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: usługi w zakresie przeprowadzenia kampanii promocyjnej w formie happeningu i promocji wizualnej. Wykonawca musi wykazać się realizacją: jednej takiej usługi o wartości minimum 90.000 zł. brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów, o których mowa w § 4 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa stosowne dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. Nr 87, poz. 605 z póz. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wojewodztwo-podkarpackie/zamowienia.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach