Przetargi.pl
Udzielenie zamówienia na świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Pruszkowie oraz placówek lecznictwa otwartego podległych SPZZOZ

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Armii Krajowej 2/4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7588002 , fax. 022 7287138
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Armii Krajowej 2/4 2/4
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 022 7588002, fax. 022 7287138
    REGON: 00031029000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawrzesinie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie zamówienia na świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Pruszkowie oraz placówek lecznictwa otwartego podległych SPZZOZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Wynajem dla potrzeb Najemcy karetki przewozowej z obsadą realizującej zadanie transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Pruszkowie oraz placówek lecznictwa otwartego podległych SPZZOZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia na usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz posiadają dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 1.Karetka przewozowa musi spełniać wymagania sanitarne i techniczne określone w ustawie z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 14, poz. 89). 2. Wynajmujący zapewni obsadę karetki przewozowej w osobie kierowcy . 3.Wynajmujący zapewni w ciągu 1 godziny od chwili powiadomienia przez Najemcę zastępczą karetkę przewozową. 4. Wynajmujący akceptuje warunki umowy załączone do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku określonego w pkt. od 1 do 5 skutkować będzie odrzuceniem oferty wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE W OFERCIE Oferta musi zawierać następujące dokumenty złożone w oryginale lub w poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii: 1.Oferta, zgodna w treści z załączonym formularzem Nr 1 do specyfikacji. Oferta musi zawierać oświadczenie wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załączonym formularzem Nr 2 do SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaakceptowane (zaparafowane) przez Wykonawcę warunki umowne - formularz nr 3 do SIWZ. 5.poświadczoną kopię polisy ubezpieczeniowej OC; 6.aktualne zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego; 7.kopie dokumentów poświadczających uprawnienia kierowców do prowadzenia karetek przewozowych 8. informacje o doświadczeniu w realizacji podobnych zamówień realizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, 9. wykaz pojazdów , którym realizowane będzie zamówienie , w którym należy podać : markę pojazdu , rok produkcji i przebieg oraz wyposażenie 10.Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, na każdej zapisanej stronie, przez wykonawcę bądź przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 2003 r. Nr 153 , poz. 1503 ), które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, winny być załączone na końcu oferty w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania, z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty. 11 .Zamawiający może żądać od wykonawców złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy. 12. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy lub nie złożyli pełnomocnictw albo złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnawrzesinie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach