Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Osiedlowej 4 w Pleszewie

Wspólnota Mieszkaniowa, ul. Osiedlowa 4 w Pleszewie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Osiedlowa 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 742 83 65 , fax. 0-62 742 83 65
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wspólnota Mieszkaniowa, ul. Osiedlowa 4 w Pleszewie
    ul. Osiedlowa 4 4
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 742 83 65, fax. 0-62 742 83 65
    REGON: 25147629000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pleszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wspólnota mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Osiedlowej 4 w Pleszewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja (wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, instalacji technologicznej kotłowni gazowej i wewnętrznej instalacji gazowej w kotłowni, docieplenie ścian i stropodachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, remont balkonów, rozebranie i zamontowanie rynien i rur spustowych oraz wymiana obróbek blacharskich) budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Osiedlowej 4 w Pleszewie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15500
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu wezmą udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę zgodną z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz ze SIWZ, a w szczególności: a)złożą wszelkie wymagane dokumenty, oświadczenia i wypełnią przewidziane w SIWZ formularze, w szczególności: -posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)zaakceptują wzór umowy; c)nie zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; d)złożona oferta nie zostanie odrzucona. 2.Sposób spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania, o których mowa w punkcie 1.a-c dokonana zostanie wg zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez Oferentów dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków. 3.Z treścią załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie skutkowało wykluczeniem Oferenta z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty składające się na ofertę: 1. Oryginał Oferty przetargowej, sporządzonej na formularzu oferta przetargowa stanowiącym załącznik nr 1 nin. siwz. 2. Kosztorys ofertowy (cena oferty) - sporządzony w oparciu o przedmiary robót, projekt architektoniczno-budowlany docieplenia budynku, projekt budowlano-wykonawczy instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, instalacji technologicznej kotłowni gazowej z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazowej w kotłowni oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności rg, kp, zysk) i ceną oferty. Wskazanym jest złożenie kosztorysów w formie uproszczonej, ale dopuszcza się również kosztorysy w formie szczegółowej. Kosztorys uproszczony winien zawierać ilości robót, cenę jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej, wyszczególnienie składników ceny - rg, kp, zysk. Zaleca się sporządzenie kosztorysu na podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z 13 lipca 2001r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych ( Dz.U. z 2001r. nr 80, poz. 867). 3.Wykaz robót - części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. 4.Wykaz materiałów i urządzeń - w przypadku zastosowania materiałów i lub urządzeń równoważnych - z wyszczególnieniem danych określonych w części III pkt 3,inne uwarunkowania, ppkt 2 niniejszej siwz. 5. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) - z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa; pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. 6. Oświadczenie wykonawcy (złożone na formularzu oferta przetargowa załącznik nr 1 do siwz), że: - zdobył informacje konieczne do sporządzenia oferty; - zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń; - zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 4 do siwz); II. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) - załącznik nr 2 do nin. siwz. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itd.) w/w oświadczenie każdy ze współwykonawców składa oddzielnie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego z wykonawców) -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych przez wykonawcę, w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dwóch (2) robót ogólnobudowlanych, obejmujących m.in. wykonanie robót związanych z ociepleniem ścian budynku o wartości robót nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda oraz jednej (1) roboty budowlano-instalacyjnej, tj. wykonanie lub przebudowa (modernizacja) kotłowni gazowej o mocy min. 50 kW wraz z instalacją gazu z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 4. Dokumenty potwierdzające, że wymienione - zgodnie z ww. pkt 3 - roboty zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokółów odbioru). 5. Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załącznik nr 2) oraz wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 nin. siwz. Do wykazu winny być dołączone kopie: - odpowiednich do zakresu robót uprawnień budowlanych kierownika budowy i kierownika robót; - aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy i kierownika robót; 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pleszew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach