Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Gimnazjum w Korzeniewie

Gmina Mycielin ogłasza przetarg

  • Adres: 62-831 Korzeniew,
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7613123, 7513419 , fax. 0-62 7613181
  • Data zamieszczenia: 2013-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mycielin
    62-831 Korzeniew, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7613123, 7513419, fax. 0-62 7613181
    REGON: 25085546900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Gimnazjum w Korzeniewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Gimnazjum w Korzeniewie. Zadanie obejmuje: 1.Roboty budowlane: 1) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 2) termomodernizacja ścian, 3) termomodernizacja dachu Gimnazjum, 4) termomodernizacja dachu sali gimnastycznej, 2.Roboty instalacyjne: 1) instalacja wewnętrzną, 2) kotłownia węglowa c.o. technologia, 3) roboty budowlane w kotłowni, 4) roboty elektryczne Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przywrócenia terenu do stanu poprzedniego, dostarczenia atestów i świadectw jakości na wbudowane materiały. Wykonawca na własny koszt musi wykonać dokumentację powykonawczą. Szczegółowy zakres robót zawiera :harmonogram rzeczowy wykonania zadania, przedmiar robót, dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. W przypadku użycia w SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy traktować je jako przykładowe, które mają na celu doprecyzować przedmiot zamówienia. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i dokumentacji projektowej. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach / Dz. U. z 2007 r. , Nr 39 poz. 251 z późn. zm. / oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2007 z późn. zm./ Wywóz odpadów budowlanych będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisanie (bez uwag) protokołu końcowego. Termin usunięcia usterek w okresie gwarancji w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mycielin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach